19
محل تبلیغ شما
19
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار بین المللی

برو بریم »
مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

شما برای خرید ملک در کانادا باید در ابتدا اطلاعاتی درباره ی این کشور داشته باشید. بعد از روسیه، کانادا جزو دومین کشور از نظر ...

بین الملل > آفریقا – ایرنا نوشت:

دولت ائتلافی تحت رهبری سکولارها در تونس روز جمعه و سه ماه پس از نخستین انتخابات پارلمانی آزاد در این کشور، به قدرت رسید.

به گزارش پایگاه اینترنتی میدل ایست آنلاین، ˈحبیب الصیدˈ نخست وزیر تونس و کابینه وی در مقابل ˈباجی قائد السبسیˈ رییس جمهوری این کشور سوگند یاد کردند.

الصید در مراسم ادای سوگند وعده داد برای دمکراسی و ثبات منطقه ای بیشتر و همچنین از بین بردن نرخ بالای بیکاری در کشورش مبارزه کند.

نمایندگان پارلمان تونس روز گذشته (پنجشنبه) به کابینه پیشنهادی الصید رای اعتماد دادند. وی اعضای کابینه اش را هفته گذشته معرفی کرد.

الصید که در دوران زمامداری ˈزین العابدین بن علیˈ دیکتاتور برکنار شده تونس صاحب منصب بود و در نخستین دولت پس از انقلاب این کشور به عنوان وزیر کشور انتخاب شد، از مناصب ارشدی در دولت ائتلافی موقت تونس به رهبری حزب النهضه تا اوایل سال گذشته برخوردار بود.

وی گفته که اولویت اصلی دولت، تامین امنیت و مبارزه با تروریسم است.

براساس این گزارش، نیروهای امنیتی تونس در حال جنگ با افراد مسلحی هستند که مسوولیت یک سری حملات علیه پلیس و نظامیان را از زمان برکناری بن علی برعهده گرفته اند.

در همین حال، گمان می رود حدود 2 تا 3 هزار تونسی که عمدتا از تابعیت دو گانه برخوردارند، به تروریست های داعش در عراق و سوریه ملحق شده باشند.

4949

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.