24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > فوتبال ملی – کمپ تیم ملی همچنان یکی از معضلات حل نشده فوتبال ایران است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سال های سال است که زمین این کمپ درست نشده و کار به جایی رسیده که کروش گفته است: «شرط اصلی من برای ماندن، درست کردن زمین کمپ است.» فدراسیون فوتبال باید 2 میلیارد برای این زمین هزینه کند و کفاشیان فعلا می گوید: «جیبمان خالی است.» علاوه بر این، از 3 سال قبل استارت ساخت مجموعه آماده سازی بازیکنان ملی و دپارتمان تیم های ملی زده شده و کار ساختش به کندی پیش می رود. کروش در منچستر یونایتد هم چنین مرکزی را ساخت که در پیشرفت بازیکنان این باشگاه تاثیر بسزایی داشت.

او خودش ناظر اجرای این طرح است و هر روز به این ساختمان که دقیقا پشت دفتر کارش واقع است، سر می زند. کروش می گوید:«این مرکز متعلق به تمام بازیکنان تیم های پایه هست. حتی یک بازیکن از دورترین نقطه بندرعباس به اینجا می آید تا آموزش ببنید. دیگر فرقی بین بازیکن تیم بزرگسالان با نونهالان یا نوجوان ها نیست. ما در این مرکز هنگام تمرین، ویدئوهای مختلفی از ورزشکارانی چون محمد علی کلی، کریس رونالدو، مایکل شوماخر، مسی و… پخش می کنیم تا بازیکنان انرژی بگیرند و هر روز پیشرفت کنند.» 

اما فدراسیون فعلا این ایده رویایی را به کندی به واقعیت نزدیک می کند. در شهرهای بزرگ دنیا مثل رم، میلان، مادرید و…شهرداری ها برای ساختن کمپ های ورزشی از جمله کمپ های ملی کمک ویژه ای می کنند. آنها هزینه ساخت زمین ها، کفپوش ها، سالن ها و… را تامین می کنند و در عوض، از امتیاز تبلیغ با نام شان بهره می برند. اما در ایران معمولا چنین اتفاقی نمی افتد و امروز که کمپ تیم های ملی با مشکل بحران مالی روبروست، کسی از شهرداری تهران یا شهرداری آن منطقه، درخواست کمک نمی کند. این ایده ای است که می تواند به بازسازی کمپ تیم های ملی کمک کند تا این کمپ صاحب امکانات ماندگار شود. در مقابل، نام شهرداری روی این کمپ قرار می گیرد و آنها هم در مدیریت و حفاظت درست از امکانات آن، نقش خواهند داشت. 

251 41

منبع : www.khabaronline.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.