19
محل تبلیغ شما
19
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار بین المللی

برو بریم »
مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

شما برای خرید ملک در کانادا باید در ابتدا اطلاعاتی درباره ی این کشور داشته باشید. بعد از روسیه، کانادا جزو دومین کشور از نظر ...

بین الملل > اروپا – ایسنا نوشت:

مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا گفت، ایالات متحده آمریکا باید به تامین تسلیحات برای اوکراین بپردازد تا کی‌یف بتواند به مقابله با جدایی‌طلبان مورد حمایت مسکو در شرق اوکراین بپردازد.

 “زبیگنیو برژنیسکی”، مشاور امنیت ملی جیمی کارتر، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ان.بی.سی مدعی شد: روسیه از زور و اجبار برای بی‌ثبات کردن اوکراین و با هدف جلوگیری از پیوستن این کشور به جامعه اروپا استفاده می‌کند و در صورتی که در این کار موفق شود، ائتلاف ناتو و پس از آن کشورهای حوزه بالتیک قدرت خود را از دست می‌دهند.

مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا ادامه داد که از اقداماتی نظیر کمک‌های مرگبار به اوکراین حمایت می‌کند. وی خاطر نشان کرد، در صورتی که اوکراین با قدم‌های لرزان پیش برود، تمام آن کشورهایی که به دنبال کمک به اوکراین هستند در خطر می‌افتند و بدتر از همه، ائتلاف ناتو ضعیف و بی‌اعتبار می‌شود.

برژینسکی گفت، واشنگتن باید مشخص کند که به دنبال عضویت اوکراین در ناتو نیست چون این اقدام چون خنجری بر قلب مسکو است اگر آمریکا چنین تضمینی را ارایه کند و مسکو نیز به تضعیف اوکراین ادامه دهد، آنچه که می‌ماند عقب‌نشینی آمریکا از اروپاست چون اگر ناتو فرو بپاشد، ائتلاف آمریکا- اتحادیه اروپا در نهایت هیچ قدرتی نخواهد داشت و خالی و تهی می‌شود.

مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا دو هفته قبل به کمیته سرویس‌های مسلح سنای آمریکا گفته بود که واشنگتن باید به تامین تسلیحات دفاعی برای اوکراین بپردازد و ناکامی در تامین این تسلیحات باعث افزایش تمایل مسکو برای افزایش تنش در منطقه می‌شود. برژیسنکی افزود: پوتین با آتش بازی می‌کند چون به تامین مالی و پشتیبانی تسلیحاتی از مخالفان جدایی‌طلب شرق اوکراین می‌پردازد.

26149

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.