21
محل تبلیغ شما
21
محل تبلیغ شما

سیاست > دولت – ایسنا نوشت:

دفتر رییس جمهوری در پیامی از استقبال صمیمی و پرشور مردم با ایمان، متعهد و آگاه استان اصفهان از کاروان دولت تدبیر و امید قدردانی کرد.

متن پیام دفتر رییس جمهوری به این شرح است:

همزمان با دهه مبارک فجر و در طلیعه سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سیزدهمین سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان حماسه‌آفرین و شهیدپرور اصفهان در امواج گرم و فراموش نشدنی استقبال‌گران با ایمان، متعهد و آگاه، رویدادی مبارک و ماندگار در اثبات وفاداری و پیوند عمیق و مستحکم مردم این دیار با آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

در دیروز تاریخ، مردم فداکار این استان سرافراز با حضور حماسی خود در صحنه‌های سرنوشت‌ساز انقلاب الهام بخش بهمن ۵۷، هیبت پوشالی رژیم استبدادی را رسوا نمودند و همگام و همدل با مردم سایر نقاط کشور، توانستند پیروزی بزرگ «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را برای این سرزمین و ملت به ارمغان آورند.

و در امروز تاریخ، مردم فعال و همیشه در صحنه این استان، از سپیده دم طلوع آفتاب روشنایی بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بویژه در دوران دفاع مقدس، همواره پاسدار گوهر گرانقدر ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند.

بی‌شک در فردای تاریخ با دست‌های توانا، قدم‌های استوار و دل‌های سرشار از ایمان مردم این دیار، شاهد شکوفایی و ثمربخشی شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف خواهیم بود.

استان اصفهان که مرکز آن پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی نام گرفته، به یمن و برکت وجود مراکز صنعتی و کشاورزی، گستردگی صنایع دستی، سرمایه‌های فرهنگی و گردشگری و آثار تاریخی بی‌نظیر و به ویژه عجین شدن فرهنگ، هنر و صنعت با جان و دل مردمانش، ظرفیت‌های فراوانی برای پیشرفت و نیل به توسعه پایدار و همه جانبه را داراست. با این همه، پیگیری و تلاش در جهت رفع مشکلات این مردم شریف و از جان گذشته، برای دولت تدبیر و امید افتخار است و در راه توسعه و آبادانی این استان هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

با سپاس مجدد از استقبال امیدآفرین مردم این استان، بر خود فرض می‌دانیم از اقشار مختلف مردم، ریاست حوزه علمیه اصفهان، نماینده محترم ولی فقیه، ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، روحانیت استان، دانشگاهیان، دانشجویان، فرهنگیان، معلمان، دانش‌آموزان، اصحاب رسانه، زنان، جوانان پرشور، نیروهای نظامی و انتظامی و سایر گروه‌های سیاسی و اجتماعی استان صمیمانه تقدیر و تشکر کنیم.

امیدواریم در پرتو توجهات الهی و سعی و تلاش بیشتر مسئولان و همیاری مردم شریف و غیور استان، گام‌های مؤثری در رفع کاستی‌های استان برداشته شود، تا زایندگی و پویایی به شکلی شایسته در بسترهای مستعد و زندگی بخش آن همواره جاری و ساری باشد. ان‌شاء الله.

دفتر رییس‌ جمهوری اسلامی ایران

45231

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.