19
محل تبلیغ شما
19
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار بین المللی

برو بریم »
مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

شما برای خرید ملک در کانادا باید در ابتدا اطلاعاتی درباره ی این کشور داشته باشید. بعد از روسیه، کانادا جزو دومین کشور از نظر ...

بین الملل > اروپا – ایسنا نوشت:

 رییس‌جمهوری سابق گرجستان اعلام کرد، ارتش اوکراین می‌تواند با دانش، مهارت و تسلیحات مناسب سراسر روسیه را تصرف کند.
میخاییل ساکاشویلی، رییس‌جمهوری پیشین گرجستان در گفت‌وگویی با یک شبکه تلویزیونی اوکراین گفت که ارتش اوکراین در صورتی که به تجهیزات لازم دسترسی داشته باشد و به آمادگی برسد، این روحیه را دارد که تمام روسیه را به تصرف درآورد.

ساکاشویلی در گفت‌وگو با شبکه 24 تلویزیون اوکراین خاطرنشان کرد: افسران ما که تحت آموزش آمریکایی‌ها بوده‌اند، اکنون نیروهای ارتش شما را آموزش می‌دهند. آن‌ها می‌گویند که روحیه سربازان ارتش اوکراین در جهان بهترین است و چنان‌چه تسلیحات،‌ مهارت‌ها و دانش کافی در اختیار این ارتش قرار گیرد، این توانایی را خواهد داشت که سراسر روسیه را به تصرف خود درآورد.

ساکاشویلی گفت که معتقد است مشکل اصلی اوکراین تسلیحات ضد تانک قدیمی و خارج از رده است اما سامانه‌های تسلیحاتی جدیدی که در آمریکا وجود دارد اگر در اختیار ارتش اوکراین قرار گیرد همه چیز کاملا عوض خواهد شد.

رییس‌جمهوری پیشین گرجستان گفت: آمریکا مشاهده کرده که اوکراین برای دفاع از ارزش‌های دموکراتیک آماده است.

وی همچنین مدعی شد که آمریکا این آمادگی را دارد که به اوکراین هواپیماهای بدون سرنشین و تسلیحات توپخانه‌ای ارائه دهد.

ساکاشویلی کمی پس از مراسم تحلیف بیدزنی ایوانیشویلی، رئیس‌جمهوری جدید در نوامبر 2013 گرجستان را ترک کرد و هنوز به این کشور بازنگشته است. وی که در آمریکاست، مدعی است حکم پیگرد علیه وی و حامیانش در گرجستان با انگیزه سیاسی صادر شده است.

26149

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.