97
محل تبلیغ شما
محل تبلیغ شما

تازه های کامپیوتر و اینترنت

برو بریم »
10 زن سئوکار برتر ایران: زنانی که نقش برجسته‌ای در دنیای سئو دارند!

10 زن سئوکار برتر ایران: زنانی که نقش برجسته‌ای در دنیای سئو دارند!

در دورانی که دیجیتال مارکتینگ به عنوان قطب اصلی ارتباطات جهانی مطرحه، زنان با هوش و تخصص در دنیای سئو، جایگاه خود را به خوبی ...

هفته نامه عصر ارتباط: اشتیاق ما انسان ها به اینترنت چنان افزایش یافته است که استادی به نام کنت گولد اسمیت در آمریکا اعلام کرده درسی به نام «وقت هدر دادن در اینترنت» را شروع خواهد کرد. قرار است 15 دانشجو در دانشگاه پنسیلوانیا هفته ای سه ساعت درون اتاقی ساکت بنشینند و چیزی غیر از تلفن همراه هوشمند و خط وای فای در اختیار نداشته باشند. در پایان هم دانشجویان باید براساس افکار و تجربه هایشان پروژه ای ارائه دهند. کنت گولد اسمیت می گوید: پرسه زدن های بی هدف و وب گردی شهودی در این درس اجباری است.

بهترین راه های وقت تلف کردن در اینترنت

وقت هدر دادن در اینترنت به اوج خود رسیده است. وب در میان تمام عوامل برهم زننده حواس در محیط کار، بیش از همه باعث افت بهره وری می شود؛ به طوری که یک سوم کارمندان سراسر جهان قبول دارند که روزی 2 ساعت را صرف پرسه زدن در اینترنت می کنند.

وبگاه های شبکه اجتماعی بزرگترین دزد وقت کارکنان هستند. وبگاه تامبلر حدود نیمی از این وقت را به باد می دهد و سهم توییتر یک پنجم است. از همه بدتر آنکه این وبگاه ها مدام در حال بزرگتر شدن هستند. بیش از 1.1 میلیارد کاربر فعال فیس بوک روزی 350 میلیون عکس در آن بارگذاری می کنند و هر دقیقه بیش از 100 ساعت فیلم به یوتیوب اضافه می شود. اینترنت بر سراسر زندگی مان سایه افکنده است؛ آهسته آهسته اما توقف ناپذیر.

حالا که وقت هدر دادن در اینترنت آنقدر اهمیت یافته که جزو دروس دانشگاهی شده است، بد نیست شماری از این روش های وقت هدر دادن در اینترنت را بشناسیم.

بازی کردن در گوگل

برای هدر دادن عمر فقط کافی است از صفحه این جستجوگر دور نشوید. امکانات نهفته و جنجالی گوگل زیاد است، مانند وارد کردن عبارات زیر در قسمت جستجو:

do a barrel roll (چرخاندن 360 درجه ای صفحه گوگل)، tilt (کج کردن صفحه گوگل) و دیدن بمب های گوگلی با استفاده از گزینه I’m feeling lucky که گاهی نتایج مضحکی دارد.

بهترین راه های وقت تلف کردن در اینترنت


انتخاب «می پسندم» برای مطالب فیس بوکی

انگشت شست رو به بالای فیس بوک نشانه غایی دوستی در روزگار نوین است؛ کاری که جای گفتگوی رو در رو، پیام های خصوصی و حتی گذاشتن مطلب گاه بی گاه در صفحه های فیس بوک را گرفته است.

وقتی می توان برای تازه ترین عکس همکلاسی قدیم در فیس بوک علامت می پسندم را زد، دیگر چه نیازی است که گوشی را برداریم و به او زنگ بزنیم؟ البته دردسرهایی هم دارد و گاهی کسانی که حوصله شان را نداریم در فضای مجازی دچار زحمت مان می کنند.

پرسه زدن در شبکه های اجتماعی

در ساعات آخر شب هیچ کاری بهتر از پرسه زدن در میان مطالب و عکس های دوستان در توییتر، اینستاگرام، وایبر و غیره نیست. اینگونه به چیزهایی پی می بریم که هیچ وقت نمی دانستیم یا دوست نداشتیم بدانیم؛ تنها بدی این کار هم این است که انتهایی ندارد.

گوگل ارت و تماشای خیابان ها

همانند پرندگان، از بالا به خانه دوست و همکاری نگریستن همیشه خوشایند است. دیدن استخر شنایی در وسط باغ و غیره. به تازگی به دام انداختن سارقان در خیابان ها هم به این بخش اضافه شده است.

بهترین راه های وقت تلف کردن در اینترنت


تماشای فیلم در یوتیوب

فیلم های پرشماری را می توان به رایگان در اینترنت تماشا کرد، از فیلم های حیات وحش گرفته تا انواع فیلم های بیهوده. می توان کل روز را با تماشای فیلم در یوتیوب هدر داد.

بازی های وقت تلف کن

اینترنت پر از انواع بازی های دیجیتالی وقت تلف کن است. حتی وبگاهی طراحی کرده اند که بازی ها را به صورت فایل های اکسل یا ورد جلوه می دهند، به گونه ای که دیگران فکر کنند داریم کار می کنیم نه بازی.

منبع : www.bartarinha.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.