97
محل تبلیغ شما
محل تبلیغ شما

تازه های کامپیوتر و اینترنت

برو بریم »
10 زن سئوکار برتر ایران: زنانی که نقش برجسته‌ای در دنیای سئو دارند!

10 زن سئوکار برتر ایران: زنانی که نقش برجسته‌ای در دنیای سئو دارند!

در دورانی که دیجیتال مارکتینگ به عنوان قطب اصلی ارتباطات جهانی مطرحه، زنان با هوش و تخصص در دنیای سئو، جایگاه خود را به خوبی ...

روزنامه هفت صبح: آگهی های بازرگانی تلویزیون را بانک قرق کرده اند. هر کدام شان یک پسر را در کنار پدربزرگش می نشانند. پدربزرگ غصه پرداخت قبض هایش را می خورد اما نوه نوجوان او در عرض چند ثانیه با لپ تاپ خود همه قبض ها را پرداخت می کند تا خیال پدربزرگ راحت شود. حتی پرداخت قبض های آب، برق، گاز و تلفن از طریق اینترنت دیگر قدیمی شده اند.

امروز بانک ها در رونمایی از امکانات جدید خود از هم سبقت می گیرند. تا یکی از آنها از یک امکان جدید روی سایت خود پرداه برداری کند، بقیه بانک ها و موسسات نیز به دنبال آن می شتابند تا از قافله عقب نمانند. در این فضای رقابتی هر کدام یک برگ برنده برای خود دست و پا کرده اند.

بانک سپه سیستم اینترنتی اعلام مفقودی طراحی کرده است، بانک رفاه برای مدیران شرکت ها و کارخانه ها این امکان را فراهم کرده تا حقوق کارکنان خود را از طریق اینترنت پرداخت کنند. بانک ملت کار سوخت مشتریانش را به کارت عابربانک شان متصل کرده تا آنها بتوانند 15 تا 30 گردش آخر حساب خود را دریافت کنند. اما اغلب بانک ها یکسری امکانات مشخص را به شکل های مختلف ارائه می کنند.

1- بانک سامان

کدام اینترنت بانک خدمات بیشتری در اختیارتان می گذارد؟

خدمات دسته چک:

مشتریان بانک سامان می توانند با اینترنت بانک دسته چک سامانی خود را با جزییات دقیق آن مشاهده کنند، درخواست دسته چک جدید بدهند و چک های واگذار شده به حساب ها یا سپرده های بانک سامان خود را مشاهده کنند.

خدمات کارت اعتباری

با ورود به سامانه اینترنتی این بانک، مشتریان می توانند فهرست کارت های سامانی خود را با جزییات مشاهده کنند. این جزییات شامل تاریخ صدور و انقضای کارت، موجودی هر کارت و جزییات خریدهای انجام شده از طریق کارت می شود.

مشاهده وضعیت تسهیلات

می توانید به این وسیله جزییات بازپرداخت ها، دوره های بازپرداخت، اقساط و بدهی های خود را دریافت کنید و از مانده بدهی و تعداد اقساط باقی مانده مطلع شوید.

خدمات مربوط به پرداخت قبوض و خرید

امکان پرداخت قبض به صورت تکی یا گروهی در این سامانه قرار داده شده است. مشتریان این بانک می توانند با استفاده از خدمات خرید و فروش آنلاین سهام بدون مراجعه به شعب معاملات خود را به صورت آنلاین انجام دهند. از طریق این سامانه می توانید انواع شارزهای تلفن همراه را خریداری کنید.


2- بانک پارسیان

کدام اینترنت بانک خدمات بیشتری در اختیارتان می گذارد؟

نمایش سپرده ها

دارندگان حساب بانک پارسیان از طریق اینترنت می توانند از طریق این پایانه براساس کد شعبه انتخابی افتتاح سپرده داشته باشند. امکان مشاهده کارت ها، وضعیت آنها، صورتحساب، موجودی و مسدود کردن کارت در این قسمت قرار داده شده است.

خدمات دسته چک

دارندگان حساب جاری می توانند مبلغ و تاریخ چک های خود را در سیستم اینترنت بانک ثبت کنند. در صورت مغایرت اطلاعات ثبت شده با مشخصات درج شده در چک، وضعیت براساس عرف بانکداری بررسی می شود. همچنین امکان مشاهده فهرست چک های واگذار شده به حساب و گزارش دسته چک هم وجود دارد.

خدمات پرداخت قبض و خرید

در این سامانه علاوه بر امکان پدراخت قبوض به وسیله کارت های پارسیان بلکه از طریق کارت های سایر بانک ها هم قرار داده شده است. تنها خریدکارت شارژ سیم کارت های ایرانسل، همراه اول و تالیا از این سامانه امکانپذیر است.


3- بانک پاسارگاد

کدام اینترنت بانک خدمات بیشتری در اختیارتان می گذارد؟

انتقال وجه

کاربران می توانند از امکان انتقال وجه بین بانکی مستمر یعنی انتقال وجه زماندار مربوط به آینده استفاده کنند و درخواست تغییر سپرده مقصد و روز واریز سود به یک سپرده بلندمدت را ثبت کنند.

خدمات کارت اعتباری

امکان ثبت درخواست صدور کارت نقدی، کارت المثنی و کارت هدیه، درخواست افزودن یک حساب فرعی به کارت یا حذف یک حساب فرعی از کارت، تعیین سقف برداشت کارت از پایان خودپرداز، تعیین سقف خرید کالا و خدمات و مسدود کردن کارت در این قسمت قرار دارد. مچنین برای کارت های اعتباری امکان مشاهده جزییات پرونده کارت، صورتحساب، بازپرداخت آنی کارت و گزارش پرداخت بدهی کارت در نظر گرفته شده است.

خدمات تسهیلات و دسته چک

کاربران می توانندفهرست تسهیلات و جزییات آن، فهرست کامل اقساط هر فقره از تسهیلات و جزییات آن و درخواست پرداخت اقساط از سپرده را در این قسمت دریافت کنند. به علاوه می توانند درخواست صدو ردسته چک و چک بانکی را ثبت کنند و گزارش وضعیت چک های واگذار شده به سپرده را دریافت کنند.

خدمات ارزی

دارندگان حساب های ارزی می توانند جزییات سپرده خود را دریافت کنند، صورت حساب سپرده را مشاهده کنند و درخواست ارسال حواله ارزی را ثبت کنند.


4- بانک ملت

کدام اینترنت بانک خدمات بیشتری در اختیارتان می گذارد؟

خدمات دسته چک

دارندگان حساب های جاری می توانند مبلغ چک را به صورت آنلاین تایید کنند. چک هایی که مغایر با میزان مبلغ و تاریخ مندرج باشد، پاس نخواهد شد. کاربران می توانند وضعیت دسته چک با انتخاب گزینه نمایش یک دسته چک با درج شماره سری و سریال چک، یا نمایش دسته چک ها یا تعیین دوره زمانی را مشاهده کنند.

مدیریت کارت سوخت

مشتریان بانک ملت می توانند صورت حساب و مانده کیف پول خود را در صورت اتصال کارت سوخت به کارت بانکی مشاهده یا به صورت فایل براساس 15 یا 20 گردش آخر دریافت نمایند.

خدمات تسهیلات

برای کاربران در این بخش امکان مشاهده اطلاعات کلی تسهیلات، مانده بدهی تسهیلات، بازپرداخت اقساط، محاسبه سود و مبلغ هر قسط و مشاهده صورتحساب کارت اعتباری قرار داده شده است.

خدمات حساب های ارزی

دارندگان حساب های ارزی می توانند گردش حساب را مشاهده کنند و قابل صورتحساب را دریافت نمایند به علاوه می توانند وضعیت دسته چک ارزی را مشاهده نمایند.


5- بانک مسکن

کدام اینترنت بانک خدمات بیشتری در اختیارتان می گذارد؟


مشاهده مشخصات حساب

مشتریان این بانک می توانند از طریق اینترنت بانک تنها موجودی مسکن کارت خود و حساب اصلی را مشاهده کنند.

خدمات تسهیلات

کاربران می توانند اقساط خود را از طریق اینترنت بانک پرداخت کرده و بسته به بازه زمانی تراکنش های آخر خود را مشاهده و دریافت نمایند. نمایش اطلاعات شامل مشاهده وضعیت کارت تسهیلات و وضعیت اقساط پرداختی و باقی مانده می شود.

مشاهده کد شبا

دارندگانه حساب ها یا کارت های متمرکز بانک مسکن می توانند از طریق اینترنت بانک، کد شبا را دریافت و مشاهده نمایند. دارندگان حساب های دفترچه ای شامل سپرده، تسهیلات و قسط برای اخذ کد شبا باید حضوراً به شعبه مربوطه مراجعه کنند.

دریافت تسویه حساب فروشگاهی

فروشگاه های دارای حساب در این بانک می توانند با انتخاب بازه زمانی مشخص و حداقل 100 تراکنش با وارد کردن کد پایان خود تسویه حساب فروشگاهی خود را دریافت نمایند.


6- بانک اقتصاد نوین

کدام اینترنت بانک خدمات بیشتری در اختیارتان می گذارد؟

انتقال وجه

امکان انتقال وجه عادی، مستمر، دسته ای، بین بانکی ساتنا، کارت به کارت و سپرده، انتقال وجه پایای عادی و دسته ای و انتقال وجه بین بانکی پایای مستمر در نظر گرفته شده است. کاربران می توانند گزارش عملیات انتقال وجه پایا، ساتنا، مستمر و تراکنش های کارت را از این طریق دریافت نمایند.

خدمات مربوط به تسهیلات

دریافت کنندگان تسهیلات می توانندنوع، شماره، وضعیت، مبلغ، مانده، تعداد و تاریخ شروع و سررسید تسهیلات خود را به همراه گزارش پرداخت ها از این طریق دریافت نمایند. یک منوی کوتاه برای دسترس به امکان پرداخت بدهی از طریق کارت های اعتباری در این قسمت قرار گرفته است.

خدمات کارت های اعتباری

دریافت صورتحساب کارت های اعتبای و دسترسی به کارت های صادر شده برای پرداخت قبوض، انتقال وجه، مشاهده موجودی، انسداد و تغییر رمز از طریق اینترنت بانک امکانپذیر است. کاربران می توانند مشخصات کارت های دیگران را جهت دسترسی آسان به عنوان کارت مقصد در زمان انتقال وجه در سیستم ثبت نمایند. امکان پرداخت قبوض دسته ای، عادی، لیزینگ و خرید شارژ کارت سیمکارت های اعتباری ایرانسل، همراه اول و تالیا، از این طریق امکانپذیر است.

خدمات دسته چک

دارندگان حساب های جاری می توانند وضعیت چک های صادر شده خود را در این قسمت پیگیری کنند. به علاوه می توانند اطلاعات چک را قبل از وصول اعلام و ثبت نمایند.


7- تجارت

کدام اینترنت بانک خدمات بیشتری در اختیارتان می گذارد؟

انتقال وجه

اگر در فرم ثبت نام اینترنتی خود در بانک تجارت، چند شماره حساب مختلف در این بانک را قید کرده باشید، می توانید به این وسیله تا سقف 50 میلیون تومانبه این حساب ها وجه منتقل کنید. انتقال وجه به حساب های دیگر در سایر بانک ها با استفاده از سیستم پایا تا سقف 60 میلیون تومان و از طریق سیستم ساتنا تا سقف 50 میلیون تومان وپیگیری واریزها از طریق منوی گزارشات و پیگیری های بین بانکی از دیگر امکانات سایت بانک تجارت است.

انتقال وجه به سایر بانک ها

مشتریان دارای هر یک از حساب های سحر اعم از قرض الحسنه و کوتاه مدت، حساب های کارت و حساب های جاری بانک تجارت، می توانند فرم تقاضای انتقال وجه از طریق ساتنا را با ذک رنام بانک گیرنده، شماره حساب گیرنده (شماره شبای مقصد) و نام دریافت کننده وجه، پس از تامین و واریز وجه توسط مشتری، دستور پرداخت را به ساتنا صادر نمایند.

در حال حاضر از طریق این سامانه می توان مبالغ معادل 15 میلیون توان یا بشتر را به هر حسابی در هر بانک دیگری از طریق شعب و اینترنت بانک به صورت الکترونیکی منتقل کرد. حداکثر سقف انتقال وجه از یک حساب در محیط اینترنت از طریق این سامانه 50 میلیون تومان است.

مسدودکردن کارت

در صورت سرقت یا مفقود شدن تجارت کارت می توانید حساب کارت خود را از طریق اینترنت بانک تجارت مسدود کنید.

سقف پرداخت اینترنتی

حداکثر سقف انتقال وجه از یک حساب در یک شبانه روز از طریق اینترنت بانک، مبلغ 15 میلیون تومان است.


8- بانک رفاه

کدام اینترنت بانک خدمات بیشتری در اختیارتان می گذارد؟

رمز یک بار مصرف 15 ثانیه

از طریق سامانه بانکداری اینترنتی بانک رفاه و با رمز ثابت امکان جابجایی تا سقف 50 میلیون ریال بین حساب های اشخاص وجود داشته و برای انتقال یا واریز وجه با مبالغ بالاتر تا سقف 500 میلیون ریال، بایستی اقدام به تهیه دستگاه تولید رمز یکبار مصرف گردد.

بانک رفاه نیز برای ایجاد امنیت بیشتر خدمات بانکداری اینترنتی مشتریان خود اقدام به تهیه دستگاه های تولید رمز یکبار مصرف یا OTP نموده است. رمز تولیدشده توسط دستگاه فقط به مدت 15 ثانیه معتبر است. پس از پاک شدن از صفحه مانیتور در صورت فشردن مجدد کلید دستگاه OTP رمز دیگری نمایش داده می شود.

پرداخت اینترنتی حقوق

کاربران بانک رفاه می توانند از طریق اینترنت بانک، حقوق کارکنان شرکت خود را پرداخت کنند. پرداخت سود سهام نیز از طریق سیستم اینترنتی بانک رفاه امکانپذیر است. پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی و انجام حواله های بین بانکی انفرادی از دیگر امکانات اینترنت بانک رفاه است.


9- بانک سپه

کدام اینترنت بانک خدمات بیشتری در اختیارتان می گذارد؟

پرداخت اینترنتی قبض

پرداخت قبض، پرداخت گروهی قبض، پیگیری قبض های پرداخت شده از امکاناتی است که به راحتی با سایت بانک سپه ممکن شده است.

اعلام مفقودی کارت

اعلام مفقودی کارت از طریق سایت بانک سپه ممکن شده است. این امکان در بانک سپه در بانک های دیگر کمتر دیده می شود. استعلام ضمانتنامه نیز توسط اینترنت بانک سپه فراهم شده است.

منبع : www.bartarinha.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.