23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

فرهنگ > سینما – فرهاد قائمیان که این روزها سرگرم بازی در مجموعه تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی است، کلید طلایی اردبیل را دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این بازیگر اهل اردبیل، به تازگی در مراسمی که از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل به مناسبت دهه فجر برگزار شده بود حضور پیدا کرد. در این مراسم استاندار اردبیل کلید طلایی شهر اردبیل را به قائمیان اهدا کرد و بازیگر فیلم سینمایی «رستاخیز» گفت: «من هرچه دارم از شهر اردبیل و از همشهریان خوب و دلسوز خودم است.»

 استاندار اردبیل نیز قائمیان را الگویی برای دیگر جوانان این شهر برشمرد.

این بازیگر سال گذشته فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش را در بخش رقابتی جشنواره فیلم فجر و «ناخواسته» ساخته برزو نیک‌نژاد را در بخش نگاه نو (فیلم‌های اول) داشت.

او همچنین برای بازی در فیلم‌های «هیوا» و «استرداد» دو دوره نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فجر شده است.

قائمیان این روزها سرگرم بازی در مجموعه «تعبیر وارونه یک رویا» جیرانی است. گروه تولید این مجموعه بعد از آنکه تصویربرداری در ارمنستان به اتمام رسید به تهران بازگشتند و این روزها تصویربرداری در تهران ادامه دارد.

5858

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.