21
محل تبلیغ شما
21
محل تبلیغ شما

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها – میزان نوشت:

مشاور ارشد رییس جمهور که در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم قائم‌مقامی ستاد حجت الاسلام حسن روحانی را بر عهده داشت، دریافت کمک 5 میلیارد تومانی بابک زنجانی توسط ستاد انتخاباتی رییس جمهور در انتخابات اخیر ریاست جمهوری را فاقد صحت خواند و تکذیب کرد.

اکبر ترکان درباره پیام اینستاگرامی یکی از نمایندگان تهران درباره دریافت کمک 5 میلیارد تومانی بابک زنجانی از سوی ستاد انتخاباتی “بنفش” در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، این موضوع را کذب محض خواند.

او گفت: این اظهارنظر حرف بی‎ربطی است و بنده آن را تکذیب می‌کنم و به صراحت می‌گویم که این موضوع صحت ندارد.

مشاور ارشد رییس جمهور با اظهار تاسف از بیان برخی ادعاها و سخنان از سوی برخی نمایندگان مجلس، گفت: متاسفانه نسبت به بعضی از اتفاقاتی که در مجلس رقم می‌خورد، بسیار غصه می خورم و امیدوارم این مشکلات به زودی حل شود.

او گفت: اظهارات برخی از افراد درباره اختصاص 5 میلیارد تومان از سوی بابک زنجانی به ستاد روحانی در ایام انتخابات، تنها از سوی کسانی مطرح می‎شود که از معاون اول رییس‌جمهور دولت سابق پول گرفته‌اند و می خواهند با این ترفند نگرش اذهان عمومی را تغییر دهند.

ترکان گفت: در ستاد آقای روحانی چنین خبرهایی نبوده و هیچ پول هنگفتی برای امور انتخاباتی مصرف نشده است.

او با اشاره به اینکه بنده معتقدم ستادهای انتخاباتی، اشخاص برجسته و احزاب باید ترازنامه مالی از عملکرد خود ارائه دهند، گفت: ما بارها اعلام کرده‎ایم که نسبت به ارائه ترازنامه آمادگی داریم و در صورت تحقق این موضوع در اولین روز ترازنامه مالی خود را ارائه خواهیم داد تا مشخص شود چه هزینه‎هایی در ستاد آقای روحانی در ایام انتخابات صورت گرفته است.

قائم مقام ستاد انتخاباتی رییس جمهور در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: بنده صراحتا می‎گویم که موافق این موضوع هستم که ترازنامه مالی باید از سوی احزاب، تشکل‎ها و شخصیت‎های سیاسی به منظور مشخص شدن هزینه‎های آن ها ارائه شود.

ترکان گفت: در صورتی که فرایند ایجاد ترازنامه‌های مالی شکل بگیرد، ستاد آقای روحانی در ایام انتخابات اولین جایی است که در اولین روز ترازنامه خود را ارائه خواهد داد.

23231

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.