19
محل تبلیغ شما
19
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار بین المللی

برو بریم »
مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

شما برای خرید ملک در کانادا باید در ابتدا اطلاعاتی درباره ی این کشور داشته باشید. بعد از روسیه، کانادا جزو دومین کشور از نظر ...

بین الملل > خاورمیانه – ایسنا نوشت:

مسوولان عالی‌رتبه عربستان با درخواست استیضاح سعود الفیصل، وزیر خارجه این کشور در مجلس شورا موافقت کردند.

به گزارش  روزنامه الوطن چاپ عربستان، منابعی آگاه اعلام کردند که سعود الفیصل، وزیر خارجه عربستان اولین وزیر کابینه جدید خواهد بود که در جلسه عمومی مجلس شورا درباره پاره‌ای از مسائل خاورمیانه توضیح خواهد داد.

این منابع بدون اشاره به زمان موافقت با این درخواست، تاکید کردند که اخیرا این درخواست را دریافت کرده‌اند.

این منابع تاکید کردند که احیای دوباره کابینه به ریاست ملک سلمان بن عبدالعزیز تاثیری بر درخواست حضور الفیصل به عنوان وزیر خارجه در مجلس شورا ندارد و در کابینه جدید هیچ تغییری در مورد پست وزارت خارجه صورت نگرفته است.

این منابع افزودند: در صورتی که درخواست احضار وزیری با تغییر پست وی همراه شود کمیته ویژه بررسی درخواست احضار علل این درخواست را بررسی خواهد کرد و احتمالا بررسی این درخواست به تاخیر بیفتد تا آن وزیر تا قبل از درخواست مجدد فرصت کافی برای توضیح داشته باشد.

روزنامه الوطن از طریق منابعی آگاه مطلع شده که مسائل منطقه خاورمیانه از موضوعات اصلی است که اعضای مجلس شورا الفیصل را درباره آن سوال خواهند کرد، تا به این ترتیب از نزدیک، با موضع‌گیری دولت عربستان در قبال تغییرات سریعی که کشورهای بحران‌زده منطقه شاهد آن هستند، آشنا و از روابط عربستان با کشورها و قدرت‌های بین‌المللی و تاثیرگذار منطقه و دیگر موضوعات مربوط به وزارت خارجه این کشور مطلع شوند.

دفتر پادشاهی عربستان در تاریخ 24 ماه گذشته میلادی در بیانیه‌ای اعلام کرد: سعود الفیصل، وزیر خارجه عربستان در آمریکا عمل جراحی در ستون فقرات خود انجام داده که موفقیت‌آمیز بوده و در حال حاضر دوره نقاهتش را می‌گذراند.

49261

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.