17

جامعه > شهری – مهر نوشت:

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به انتشار روزنامه یک صفحه ای وقایع تهرانیه، گفت: شهرداری باید در خصوص انتشار این روزنامه از شورا مجوز می گرفت.

ابوالفضل قناعتی با اشاره به اینکه اطلاع دقیقی از انتشار روزنامه وقایع تهرانیه ندارد، گفت: باید از جزییات انتشار این روزنامه آگاه شویم و تاکنون مشورتی با شورا نشده است.

او ادامه داد: برای انتشار این روزنامه نیاز به مصوبه شورای شهر است و این مضوع حتما پیگیری و اگر تخلفی رخ داده باشد به شهرداری تذکر داده می شود.

روز گذشته، روزنامه یک صفحه‌ای وقایع تهرانیه با رویکرد طنز، به صورت رایگان در ایستگاه‌های مترو توزیع شد.

شهرام گیل آبادی مدیر مسئول این روزنامه یک صفحه ای در گفتگو با یکی از رسانه ها اعلام کرد: این روزنامه با موضوعات تهران در فضای زیست، فرهنگ شهروندی، فضای هویتی، موضوعات خدماتی و موضوعات مرتبط با شهر از زوایای مختلف دولتی و مردمی نگریسته و منتشر می‌شود.

او گفت: در این روزنامه جمعی از بزرگان طنزنویس ایران از افراد قدیمی تا جوانان این حوزه قلم خواهند زد ضمن اینکه به سنت طنز همه این افراد با نام مستعار مطالب خود را منتشر می‌کنند.

مدیر مسئول وقایع تهرانیه گفت: حوزه توزیع روزنامه در حال حاضر مترو است و در مراحل بعدی اتوبوس‌های بی‌آرتی و کیوسک‌های روزنامه فروشی نیز اضافه خواهند شد.

او گفت: این روزنامه در حال حاضر به صورت رایگان توزیع می‌شود اما بعد از دریافت بازخوردها از سوی مردم در مورد رایگان بودن یا نبودن آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

23231

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.