24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > لیگ برتر – امیر قلعه‌نویی گفت که استقلال بدون جاسم کرار هم تیم بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال پس از برد تیمش مقابل پیکان گفت: «سه امتیاز حساس را به دست آوردیم. از تماشاگران تشکر می‌کنم. ما بعد از 10 هفته به شرایط خوبی برگشتیم و بدون کرار هم یک تیم هستیم. ستاره‌ها بی تاثیر نیستند اما بازیکنان مسائل تاکتیکی مورد نظر را اجرا کردند. این برد را به هواداران اندکی که به ورزشگاه آمده بودند تقدیم می‌کنم. ما با هر تیمی که بازی می‌کنیم باید دعا کنیم به حریفمان کارت ندهند. تیم‌ها جلوی ما تخلیه می‌شوند و بعد به رقیب ما می‌رسند. ما آن‌قدر که نگران خودمان هستیم نگران حریفان هم هستیم. این ایراد را به سازمان لیگ می‌گیریم و امیدوارم سال بعد فکری در این مورد شود.»
او ادامه داد: «بازیکنان با وجود مشکلات مالی با غیرت بازی کردند. از بوستانی و دروازه بان‌های استقلال هم تشکر می‌کنم. ما سه دروازه بان داریم که مثل برادر هستند. این برخلاف گذشته است. تشخیص دادیم در این بازی طالبلو دروازه بان باشد. البته فروزان هم دروازه بان خوبی است.»
43 43

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.