17

جامعه > حوادث – خراسان نوشت:

فرمانده انتظامی مشهد در تشریح یک پرونده بیان کرد: فردی با مراجعه به ماموران کلانتری طرق گفت: ساعت 23:30 شب هفدهم بهمن از مغازه به سوی منزلم در حرکت بودم در همین حال زن جوانی که چند کارتن به همراه داشت از من تقاضای کمک کرد. او با این نیرنگ مرا در تاریکی شب به داخل کوچه ای کشاند که ناگهان ۳ مرد ناشناس با چاقو و چوب به سمت من حمله ور شدند و مرا مورد ضرب و جرح قرار دادند، اما چون پولی همراهم نبود به ناچار با رهاکردن من متواری شدند.

سرهنگ حجت نیکمرام افزود: در حالی که بررسی های پلیس با توجه به مشخصاتی که شاکی پرونده از زورگیران شب رو، ارائه کرده بود، ادامه داشت، زن جوان دیگری نیز به کلانتری خواجه ربیع مراجعه کرد و گفت: ساعت ۵ بامداد با خودروی ۲۰۶ رانندگی می کردم که ۳ جوان سوار بر یک دستگاه پیکان برایم ایجاد مزاحمت کردند. آنان با متوقف کردن خودرو و توسل به زور و تهدید یک میلیون تومان وجه نقد و طلاهایم را سرقت کردند سپس مرا به منزلی بردند و مورد آزار قرار دادند.این زن در ادامه گفت: ۳ جوان شیطان صفت پس از رسیدن به نیات پلیدشان مرا با چشم های بسته در محلی که خودروام را رها کرده بودم پیاده کردند و از محل گریختند.

سرهنگ نیکمرام رئیس پلیس مشهد درادامه اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات ماموران وارد مرحله جدیدی شد تا این که ماموران کلانتری طرق در پیگیری ضرب و جرح مرد جوان توسط یک زن و ۳ مرد ناشناس، موفق شدند سردسته این باند را که از مجرمان سابقه دار است به همراه دیگر همدستانش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: ماموران کلانتری خواجه ربیع نیز با مشخصاتی که زن راننده در اختیار آنان گذاشت، ۳ متهم را که از اوباش منطقه خواجه ربیع هستند در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند. از متهمان یک قبضه اسلحه پلاستیکی به همراه ۳۸۵ جفت کفش مسروقه و دو دستگاه موتورسیکلت کشف شده است. وی تصریح کرد: با اعتراف متهمان به آزار و اذیت زن جوان، تاکنون ۱۰ تن دیگر از شهروندان نیز برای پیگیری شکایت خود از متهمان این پرونده به کلانتری خواجه ربیع مراجعه کرده اند.

17302

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.