24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > لیگ برتر – برکناری ناگهانی رسول خطیبی مربی جوان و موفق تراکتورسازی یکی از اتفاقات عجیب این فصل لیگ برتر بود.

علی حق شناس:برکناری رسول خطیبی اتفاق عجیبی است. تراکتورسازی اگرچه بعد از تعطیلی چهل روزه ، لیگ را خوب شروع نکرد و باخت خانگی به پدیده هم شگفت انگیز بود اما آنها هم چنان در کورس قهرمانی هستند. در این شرایط اخراج رسول خطیبی فقط ظلم به رسول نیست ، که جفا در حق فوتبال تبریز ، فوتبال آذربایجان و فوتبال ایران است. رسول خطیبی یکی از مستعدترین مربیان جوان لیگ ماست که می تواند آینده ای بسیار درخشان داشته باشد.

اصلاً فرض کنیم این حرفها که “در گوشی” رد و بدل می شود و حکایت از آن دارد که اساس این اخراج مبتنی بر درگیری های شخصی بوده غلط باشد. آنها که حکم به اخراج رسول دادند به این سوال ها جواب دهند؛فوتبال ایران چطور و چگونه و کجا باید مربیان زبده ای برای خودش بسازد؟آیا قرار است تا ابد ، چشم فوتبال ایران به دست مربیان خارجی باشد؟ گیریم که رسول خطیبی اشتباهاتی هم داشته ، آیا نباید بزرگان تراکتور سازی با او به عنوان یک استعداد بزرگ مربیگری “بزرگوارانه” رفتار کرده و در تصحیح اندک غلط های او می کوشیدند؟

آیا شکستن شاخ رسول خطیبی برای این آقایان چنان مهم بود که چشمان خود را بر توانایی های امروز او ، و به ثمر رسیدن مربی بزرگ فردای فوتبال تبریز بستند؟سوزاندن استعدادی مثل رسول خطیبی ، یک سرمایه سوزی آشکار است. مگر فوتبال تبریز و آذربایجان چندتا رسول دارد که آقایان چنین گشاده دستانه او را از کف دادند؟با این مدیران باید فقط در خواب و رویا روزی را دید که لیگ ایران با مربیان بزرگ ایرانی بچرخد.

افسوس…. 

4141

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.