24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > لیگ برتر – مهاجم سپاهان می گوید فکر کردن به گذشته چیزی را تغییر نمی دهد و سپاهانی ها باید به هفته های آینده فکر کنند.

امیر حسین اعظمی:تساوی خانگی مقابل نفت تهران باعث شد تا برخی از هواداران سپاهان علیه حسین فرکی شعار داده و خواهان جدایی او از این تیم شوند. محمدرضا خلعتبری مهاجم سپاهان در مورد این موضوع و مسائل مختلف دیگر به سؤالات ما پاسخ می‌دهد. 

قبول داری از دست دادن 5 امتیاز مقابل دو حریف مستقیم سپاهان، به هیچ عنوان برای شما خوب نبود؟
به‌ هر ‌حال فوتبال همین است و چنین اتفاقاتی ممکن است رخ بدهد. ما متأسفانه 5 امتیاز آن هم مقابل دو مدعی قهرمانی از دست دادیم ولی امیدوار هستیم در بازی با فولاد خوزستان همه چیز را جبران کنیم. خوشبختانه این دو باخت زیاد سپاهان را عقب نینداخت و شرایط جدول طوری است که فاصله تیم‌ها به هم نزدیک است.

یعنی زیاد برای‌تان از دست دادن این 5 امتیاز مهم نبود؟
ما ناراحت شدیم و اگر این 5 امتیاز را می‌گرفتیم، الان در صدر جدول قرار داشتیم ولی اگر بخواهیم به گذشته فکر کنیم، چیزی تغییر نمی‌کند. الان باید به فکر جبران باشیم. بازی با فولاد بسیار مهم است و اگر این تیم را ببریم، صدرنشین می‌شویم.

در مورد شعارهایی که علیه حسین فرکی سر داده شد، چه صحبتی داری؟
حسین‌آقا مربی باشخصیت و قابل احترامی است. مطمئن باشید اگر او خودش احساس کند که در سپاهان نتیجه نخواهد گرفت، شخصاً تصمیم به جدایی خواهد گرفت. هواداران سپاهان فراموش نکنند که فرکی سال گذشته فولاد را قهرمان کرد. او مربی کوچکی نیست و اگر از سپاهان برود، شک نکنید سرمربی تیم‌ ملی خواهد شد یا اینکه هدایت یک تیم بزرگ لیگ ‌برتری را بر عهده خواهد گرفت. من معتقدم فرکی مربی خوبی است و همین عقیده را در مورد زلاتکو کرانچار هم داشتم. ما باید به مربیان احترام بگذاریم. از هواداران سپاهان هم می‌خواهم که تیم‌شان را تشویق کنند.

فکر نمی‌کنی سپاهان مشکل فنی دارد؟
ما در بازی با استقلال خیلی خوب کار کردیم. من معتقدم سپاهان مشکل فنی ندارد و گاهی اوقات شرایط فوتبال طوری است که یک تیم نتیجه نمی‌گیرد. ما قول می‌دهیم که سپاهان دوباره نتایج خوبی بگیرد تا هواداران این تیم خوشحال شوند.

راستی در مورد اوضاع بحرانی پرسپولیس، تیم سابقت چه صحبتی داری؟
اوضاع پرسپولیس ناراحت‌کننده است و مطمئناً این شرایط، هواداران این تیم را آزار می‌دهد. پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و امیدوارم هر چه زودتر مشکلات این تیم برطرف شود.

251 41

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.