18

اقتصاد > گزارش آگهی – قرعه کشی کمپین آنلاین هواپیمایی قطر در ایران که بر اساس آن برندگان می‌توانستند مقصد سفر را خودشان انتخاب کنند، انجام شد.

این مراسم با حضور رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات صنفی ایران، مدیران شرکت هواپیمایی قطر و گروهی از رسانه در دفتر خدمات هواپیمایی قطر صورت گرفت.

در این کمپین آنلاین 762872 کاربر شرکت داشتند که مراسم قرعه کشی با حضور حسن کرمانی رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هواپیمایی و جهانگردی ایران آغاز شد.

طبق این قرعه کشی به 3 نفر از افرادی که در این کمپین شرکت کرده بودند، 3 بلیت سفر به مقصد دلخواه خودشان داده شد.

قرعه کشی به صورت آنلاین و شفاف صورت گرفت.

برنده ی اول قرعه کشی، خانم بیان مرادی بودند که با ایشان تماس گرفته شد و ایشان از این خبر شوکه شد.

برنده ی بعدی، آقای حمیدرضا صالحی مقدم بود که ایشان پس از تماس تلفنی گفت که برایش باور کردنی نیست و شگفت زده شد.
برنده خوش شانس سوم، آقای محمود صادقیان مقدم بود که با او نیز تماس گرفته شد و پس از سوالی که درباره مقصد سفر از وی شد؛ گفت: مقصد سفرش مشخص نیست و باید فکر کند.

پس از پایان قرعه کشی یکی از مدیران هواپیمایی قطر گفت: امیدواریم سرویس‌های خوب وشایسته‌ای به این عزیزان و دیگران مسافران محترم دهیم.

در ادامه حسن کرمانی گفت: به شرکت هواپیمایی قطر به خاطر کار ارزنده‌ای که انجام داد تبریک می‌گویم. وی همچنین خواستار انعکاس صحیح خدمات دفاتر هواپیمایی و اجزای زیبای سفر و گردشگری شد.

وی گفت: هم اکنون جمع گسترده‌ای در بخش ارائه خدمات سفر فعالیت می‌کنند، که این سبب ایجاد اشتغال فراوان برای جوان‌ها شده است.

وی در پایان سخنان خود از رسانه‌ها خواست که در تشویق مردم به سفر و ایجاد شادی برای آنها تلاش کنند.

در پایان خانم یعقوبی مدیر طراحی کمپین با اشاره به چگونگی ساخت و اجرای کمپین گفت: این کمپین به صورت یک بازی طراحی شده بود که بر اساس آن کاربرانی که به سفر علاقه مند بودند دوستانشان را به پیوستن به این کمپین دعوت می کردند و به ازاء آن در قرعه کشی وزن (امتیاز) می گرفتند و مخاطب آن کاربران عام بوده است.

2121

منبع : www.khabaronline.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.