24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > فوتبال جهان – زلاتکو کرانچار به دوحه رفته و به احتمال فراوان امروز رسما به عنوان سرمربی الاهلی معرفی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او به محض ورود به دوحه با استقبال دو مسئولان باشگاه روبرو شد. زلاتکو در بدو ورود خود گفت: «باید از مسئولان الاهلی به خاطر پیشنهای که به من دادند تشکر کنم. کار در لیگ قطر برای من افتخار بزرگی خواهد بود.» او درباره میزبان شناختش از تیم الاهلی توضیح داد: «من چند بازی این تیم را دیده ام. از کیفیت بازیکنان الاهلی با خبر هستم. با دو بازیکن ایرانی تیم یعنی سید جلال حسینی و مجتبی جباری کار کرده ام.»

سید جلال یک سال در تیم کرانچار بازی کرد و جباری هم چند ماه. البته مجتبی نتوانست در اصفهان طاقت بیاورد و پس از انتقاد از کرانچار و عملکردش، سپاهان را ترک کرد. او تنها 5 هفته در تیم کرانچار حضور داشت و با اولین نتیجه ضعیف تیم، به انتقاد از عملکرد کرانچار و سپاهان پرداخت که همین مسئله باعث شد تا مربی کروات او را از حضور در تمرینات منع کند. اما حالا این دو به هم رسیده اند. 

کرانچار درباره میزان شناختش از تیم های قطری هم گفت: «از بیشتر رقبایمان اطلاعات زیادی دارم. زمانیکه در سپاهان بازی می کردم با تیمی چون الغرافه روبرو شدیم.» 

251 41

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.