24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > لیگ برتر – خطیبی می گوید از او خواسته بودند استعفا بدهد اما او دوست نداشته که به مردم تبریز پشت کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛رسول خطیبی درباره برکناری اش از تراکتورسازی می گوید:«دیروز آقای شهریاری تماس گرفت و گفت که باید همدیگر را ببینیم.حرف ایشان این بود که اعضای هیات مدیره تصمیم گرفته اند که من استعفا بدهم.من هم گفتم هرگز به مردم پشت نمی کنم.بگویید من را برکنار کنند.اتفاقا همان روز سایت باشگاه تراکتورسازی خبر برکناری من را اعلام کرد.سرمربیگری تراکتورسازی برای من افتخار بود.هواداران می دانند که من چقدر برای تیم زحمت کشیدم.»

او که با رادیو جوان حرف می زد ادامه داد:«من یک برنامه سه ساله را با نظمی بسته بودم و این برنامه داشت خوب پیش می رفت.ما نتایج خوبی هم گرفتیم تا اینکه در هفته پنجم همه چیز تعییر کرد و هیات مدیره جدید آمد.از همان زمان مشکلات شروع شد و دست نظمی را بستند.دیگر هیچ امکاناتی به ما داده نشد.به عقیده من همه این اتفاقات برنامه‌ریزی شده بود. من در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن می خواستم که چون باشگاه مدیرعامل نداشت این اتفاق نیفتاد.فقط یک آندو را به عنوان بازیکن مهم گرفتیم که آن هم دلیلش این بود که پول آل نعمه را ندادند و این بازیکن از جمع ما جدا شد و من هم گفتم آن پول را به آندویی بدهیم که از باشگاهش ناراحت بود و می خواست از باشگاهش جدا شود.»

خطیبی ادامه داد:«آقایان برنامه سه ساله ما را به هم زدند.ما قهرمان نیم فصل شدیم و دوستان یک تشکر خشک و خالی هم از ما نکردند.حتی نگفتند که از نتایج راضی هستند.آنها تمرکزمان را بر هم زدند و بدنساز تیمم را فراری دادند. یک بدنساز هم که معرفی کردم آن را قبول نکردند.»

او در پاسخ به این سوال که احتملا تونی اولیویرا دوباره به تبریز بر می گردد گفت:«مربی بعدی هر کسی که باشد صحبت های من را متوجه می شود.کاری که آنها با تراکتورسازی کردند بسیار خطرناک است و آینده تیم را تحت تاثیر قرار می‌دهد. تیم‌هایی مثل سپاهان و فولاد با برنامه‌های سه تا پنج ساله موفق شدند، اما آنجا می‌بینیم که چه برخوردی با مربیان می‌شود. این مساله نه فقط در مورد من، بلکه در مورد قبلی‌ها هم صادق بود. مگر تونی اولیویرا و مجید جلالی تیم را قهرمان حذفی نکردند؟ با آنها چگونه برخورد شد. بازیکنانی که از تراکتورسازی جدا شدند چه بدرقه‌ای با آنها شد. هر کس از این تیم رفت از هیات مدیره ناراحت بود.»

خطیبی ادامه داد:«هواداران تراکتورسازی باهوش هستند و نباید آنها را گول زد.من واقعا دوست دارم که بدانم برادر عباسی چه کاره است که بخواهد برای تیم من دفاع جذب کند. تراکتورسازی مال تبریز است و چرا باید از تهران این تیم هدایت شود؟ آنها ضربه‌ای تکرار نشدنی به تراکتورسازی وارد کردند.»

او در پایان گفت:«امیدوارم در نبود من تیم به آرامش برسد.آرزو می کنم کادرفنی تراکتورسازی موفق شود و از همه هواداران این تیم متشکرم.»

251 41

منبع : www.khabaronline.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.