21
محل تبلیغ شما
21
محل تبلیغ شما

سیاست > دولت – ایرنا نوشت:

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب تعیین کننده مواضع دولت و کشور در تمامی مسائل است.

« محمدباقر نوبخت» روزدوشنبه در حرم مطهر امام راحل و در جمع معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب برای دولت و نظام تعیین کننده است و ما نیز با پیروی از رهنمودهای ایشان هر موضعی که طرف های مقابل برای حل و فصل مذاکرات هسته ای داشته باشند اگر به نفع نظام باشد می پذیریم.

او با اشاره به اینکه ملت با بصیریت ایران اسلامی در این سی و شش سال که از پیروزی انقلاب می گذرد همیشه پشتیبان نظام و رهبری بوده اند گفت: مردم شجاع و فهیم بزرگ ایران با حضورگسترده و با شکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار خود را یک باردیگر به نمایش خواهند.

نوبخت کاهش قیمت نفت را نیز یک توطئه از پیش طراحی شده خواند گفت: ما با استفاده از سایر امکانات و برنامه ریزی منسجم و کارشناسی خلع کاهش قیمت نفت را جبران کرده ایم و با ارائه راهکارها در بودجه 94 تاثیر کاهش قیمت نفت را کم اثر و توانسته ایم در چند ماه اخیر بااین توطئه مقابله کنیم.

او با بیان اینکه دشمنان و معاندین نظام سیاست های تحریمی و کاهش قیمت نفت را اعمال می کنند گفت: ما در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تلاش می کنیم ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان آسیبی به کشور وارد نشود.

سخنگوی دولت یازدهم با اشاره توزیع بسته حمایتی شب عید گفت: تا پایان سال جاری بسته غذایی بین محرومان جامعه توزیع خواهد شد تا بتوانیم به این قشر از جامعه کمک ناچیزی کرده باشیم.

نوبخت گفت: اگر بخواهیم به فلسفه تاریخی انقلاب اسلامی نگاه کنیم در سال 57 ملتی قیام و حکومت ستم شاهی را ساقط کردند و توانستند یک نظام مردم سالاری دینی را پایه گذاری کنند.

او با بیان اینکه دشمنان نظام تمام سعی و تلاش خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار بسته اند گفت: امروز دشمنان امت اسلامی با راه اندازی گروهک های تکفیری و تروریستی همچون داعش با سوزانند و سر بریدن انسان ها به دنبال سیاست های اسلام هراسی هستند.

45231

منبع : www.khabaronline.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.