24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > فوتبال ملی – علی دایی به تورنمنت بین المللی جام اسطوره ها در روسیه دعوت شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این تورنمنت که چند سالی است به میزبانی روسیه برگزار می شود و همواره میزبان بزرگان فوتبال دنیاست. در دوره های قبلی هم چهره های شاخصی مانند گتوزو، رودگولیت، به به تو،بوبیک، باجو، کاناوارو و…در آن حضور داشته اند.
میزبان در دعوتنامه خود با اظهار خوشحالی از حضور علی دایی در این تورنمنت او را یکی از چهره های افسانه ای فوتبال دنیا خطاب کرده است که حضورش می تواند باعث بهتر برگزار شدن تورنمنت گردد.
دایی که عنوان برترین گلزن ملی فوتبال جهان را یدک می کشد در فهرست بزرگانی که فیفا به مسئولین برگزار کننده این تورنمنت معرفی می کند قراردارد و حضور او در کنار بزرگان فوتبال جهان می تواند اعتباری برای فوتبال ایران باشد. برگزارکنندگان تورنمنت در دعوتنامه ارسالی برای علی دایی این چهره را موتور گلزنی فوتبال و شکارچی دروازه ها لقب داده و اطمینان داده اند گلزنی های او در این تورنمنت خاطرات دوران بازیگری و گلزنی هایش را برای علاقمندانش زنده خواهد کرد و به رقابت ها شور و هیجان می بخشد.
43 43

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.