24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > لیگ برتر – سجاد شهباززاده با گلی که در دقیقه 95 وارد دروازه پیکان کرد خود را 11 گله کرد و استقلال را در کورس قهرمانی نگه داشت.

به گزارش خبرآنلاین،سجاد شهباززاده در دو بازی اخیر گل های برتری استقلال را وارد دروازه حریفان کرده است. شهباززاده از شروع دوره چهاردهم لیگ برتر 11 امتیاز برای استقلال جمع کرده است.
شهباززاده در بازی رفت با استقلال اهواز در دقیقه 92 و بازی مقابل راه آهن برای استقلال گل زنی کرد تا دو تساوی تیم خود را تبدیل به برد کند. با این حساب استقلال که در حال کسب دو امتیاز از این دو مسابقه بود، با گل های سجاد شهباززاده 6 امتیاز گرفت و 4 امتیاز بیشتر خود را مدیون گل های این مهاجم است.
او همچنین در بازی با پدیده ، صبای قم و استقلال اهواز در دور برگشت گلهای یک امتیازی برای استقلال به ثمر رساند.
این مهاجم استقلال در دوبازی اخیر مقابل سایپا و پیکان گل های پیروزی آبی پوشان را وارد دروازه حریفان کرد. گل سر سبد آن هم گل دقیقه 95 به پیکان در هفته بیستم لیگ برتر است. با این حساب، استقلال دو تساوی خود را با گل های شهباززاده تبدیل به برد کرد و به جای 2 امتیاز، 6 امتیاز از این دیدارها گرفت.
در مجموع اگر گل های سجاد شهباززاده را از نتایج تیم استقلال حذف کنیم، 11 امتیاز از امتیازهای تیم قلعه نویی کسر می شود و این نشان می دهد که شهباززاده مهاجم تاثیرگذاری در ترکیب آبی پوشان تهرانی است.
او همچنین در بازی با تیم های پیکان در دور رفت،نفت مسجد سلیمان (در دقیقه 90)،ملوان پرسپولیس گل زنی کرده و یکی از کاندیدای آقای گلی این دوره لیگ برتر محسوب می شود.
43 43

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.