19
محل تبلیغ شما
19
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار بین المللی

برو بریم »
مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

شما برای خرید ملک در کانادا باید در ابتدا اطلاعاتی درباره ی این کشور داشته باشید. بعد از روسیه، کانادا جزو دومین کشور از نظر ...

بین الملل > خاورمیانه – ایسنا نوشت:

منابع اعلام کردند که فرستاده سازمان ملل به سوریه، فردا (سه‌شنبه) شورای امنیت را در جریان نتایج سفر اخیر خود به دمشق و نتایج نشستش با بشار اسد قرار خواهد داد.

به گزارش روزنامه لبنانی الاخبار، پیش‌بینی می‌شود که استفان دی میستورا، فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه، بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل و اعضای شورای امنیت را در جریان موافقت دولت سوریه و بشار اسد، رئیس جمهور این کشور با طرح پایان درگیری‌ها در حلب و اجرای سریع این طرح قرار دهد و به نوعی شورای امنیت را غافلگیر کند.

بنا بر گزارش‌ها، استفان دی میستورا اعضای شورای امنیت را در جریان دیدار خود با گروه‌های مسلح سوریه در حلب و همچنین نتایج دیدارش با مسئولان دولت ترکیه که تاثیر زیادی بر گروه‌های مسلح سوریه دارند، قرار خواهد داد و به آنها خواهد گفت که دولت سوریه و ارتش آن آماده اجرای فوری بندهای این طرح هستند.

منابع میدانی اعلام کردند که اکنون توجه همگان به سمت منطقه صلاح الدین در حلب است که بیش از صد هزار شهروند سوری در آن زندگی می‌کنند و گروه‌های مسلح زیادی در این منطقه حضور دارند و اینکه در این منطقه طرح دی میستورا اجرایی شود.

26149

منبع : www.khabaronline.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.