20
محل تبلیغ شما
20
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار حوادث

برو بریم »
نگاهی به محصول گالوانیزه و تولید کنندگان آن در ایران

نگاهی به محصول گالوانیزه و تولید کنندگان آن در ایران

تیم تحلیلی ما می کوشد با بررسی صنایع فعال در تولید ورق گالوانیزه ، مخاطبین را بیش از پیش نسبت به این محصول پر کاربرد آشنا نماید ...

سوء استفاده جنسی معلم

دستگیری معلمی که با عکس های برهنه اش شاگردانش نوجوانش را وسوسه می کرد!

یک معلم 28 ساله به اتهام فرستادن پیغام های تلفنی و فیلم های مستهجن برای دانش آموز 14 ساله خود و داشتن رابطه جنسی با او ، توسط پلیس آمریکا دستگیر شد.

معلم زبان اسپانیایی مدرسه، به نام ” ویتنی فترز” اززمانی که این پسر 14 ساله، نوجوانی 12 ساله بیشتر نبود ، از طریق تلفن و چت  با او در ارتباط بود تا اینکه گفته می شود اخیرا او فیلمهای جنسی و بیمارگونه ای از خود در حالت برهنه برای پسر نوجوان می فرستاده است.

طبق گفته های پلیس، رابطه جنسی آنها از زمانی که پسر نوجوان به معلمش ابراز علاقه کرده ، آغاز شده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، گفته می شود که این معلم 28 ساله متاهل، عکس های برهنه ای از خودش و عکس هایی از عروسی اش برای این نوجوان 14 ساله می فرستاده است.

رابطه جنسی معلم خانم

پلیس می گوید “فترز” این پسر بچه سال را به خانه اش دعوت کرده بود و پس از خوراندن مشروبات الکلی و وسوسه کردن او برای استعمال مواد مخدر ، اقدام به تجاوز کرده است.

پلیس بیان کرد زمانی که آنها می خواستند تا تلفن همراه پسر نوجوان را توقیف کنند ، او سعی کرد تا تمام پیغام های تصویری و نوشتاری بین خود و معلمش را از بین ببرد.

اما پلیس قادر شد تا تمام اطلاعات پاک شده از تلفن همراه پسر 14 ساله را بازیابی و به مدارک مهم دسترسی پیدا کند.

“فترز” یک معلم مدرسه در مقطع راهنمایی در ایالت اوکلاهوما امریکا بود که پس از افشای رابطه بی شرمانه اش با شاگرد مدرسه دیگر حق کار کردن به عنوان یک معلم که در جامعه نقشی مورد اعتماد را دارد، نخواهد داشت.

رابطه جنسی معلم خانم

مامور پرونده، “گری نایت” می‌گوید: زمانی که راجع به ارتکاب سوء رفتار جنسی برروی یک بچه صحبت می شود، به طور قطع شرایط حساس تر می شود.

او افزود: انتظار می رود”فترز”  به دلیل ارتکاب رابطه جنسی با پسر بچه زیر 16 سال و ارتباطات جنسی با اواز طریق ابزار های تکنولوژی برای فریب نوجوان و سوق دادن نوجوان قربانی به مشروبات الکلی و مواد مخدر که جرم کمی محسوب نمی شود ، محاکمه شود.

جلسه محاکمه او همچنان ادامه دارد.

منبع : www.topnaz.com
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.