23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

پیام مهناز افشار به هوادارانش در شبکه اجتماعی + عکس

مهناز افشار با انتشار عکس زیر نوشت:

پیام مهناز افشار به هوادارانش در شبکه اجتماعی


دوستان عزیز در اینجا با خصوصیات هم بیشتر آشنا شدیم ، دغدغه و مسئولیتها را یاداورشدیم ، تشویق و نقد کردیم و همه اینها بسیار زیباست و ارزشمند .
با هم و در کنار هم در حال فرهنگ سازی هستیم ، فرهنگی که بهش خدشه وارد شده در سالهای گذشته و فراموش کردیم احترام و گفتگو درست و سازنده را ، با هم در حال تمرین و برگرداندن آن هستیم ، تمامی کامنتهای شما را میخوانم و اهمیت میدهم و آنها را که باید، پاسخ میدهم .

اما من را ببخشید که مجبور به بلاک و پاک کردن یک تعدادی از کامنتها هستم ، (((کامنتهایی که ادبیات محترمی ندارد و باعث بی احترامی به بقیه دوستان در این صفحه میشود ، کامنتهایی که مربوط به من و عملکردهای من نیست ، چون فکر میکنم ، نقد و اعتراض به هر فرد به خود فردمسئول برمیگرده نه دیگری و کامنتهایی که ورود به حریم محترم خصوصی است . که البته شریک شدن شما در هر خوشی از زندگی و دعای خیرتان ارزشمند است .))
پی نوشت : سلیقه ها متفاوت است و همه نقدها و تشویقها و تفاوتها باعث رشد میشود
پی نوشت : هیچ خستگی ، هیچ عقب نشینی و هیچ رها کردنی نخواهد بود اگر ایمان به انچه که هستیم داشته باشیم و هدف جدی باشد.نظر شخصی ام است نه قانون .

منبع : www.persianv.com

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.