21
محل تبلیغ شما
21
محل تبلیغ شما

یک زن انگلیسی که به همراه نوزادش پس از سفر به سوریه به اجبار به ازدواج تروریست‌های داعش درآمده بود پس از بازگشت در لندن دستگیر شد.

روزنامه دیلی میل چاپ انگلیس نوشت «تارینا شاکیل» سال گذشته خانه‌اش را به همراه پسر هفده ماهه خود برای پیوستن به داعش در سوریه ترک کرده بود.

پلیس انگلیس وی را هنگام بازگشت به این کشور با یک فروند هواپیمای خطوط ترکیه در فرودگاه هیترو به اتهام دست داشتن در جرایم تروریستی و ربودن کودک و کوتاهی در سرپرستی آن بازداشت کرد.

زنی که با نوزادش به داعش پیوست

شاکیل ماه گذشته در پایگاه‌های ارتباط اجتماعی از زندگی دشوار پس از پیوستن به داعش سخن گفت و اعلام کرد داعش او را مجبور کرده بود با یکی از تروریست‌های وابسته به این گروه ازدواج کند.

شاکیل یکی از صد‌ها تروریست غربی است که برای پیوستن به شبکه‌های تروریستی به سوریه وارد شده‌اند.

در گزارش دیگری فلورا دروری نویسنده انگلیسی در روزنامه دیلی میل به جنایات و اقدامات وحشیانه داعش در حق زنان از جمله کتک زدن، تجاوز و قتل پرداخته است.

این نویسنده اعلام کرد نیرویی که داعش از زنان برای اجرای ایدئولوژی افراط گرایانه خود ایجاد کرده، بیشتر آنان را از زنان خارجی تشکیل می‌دهد.

وی افزود زنانی که در مناطق تحت کنترل داعش زندگی می‌کنند در معرض وحشیانه‌ترین شکنجه‌ها و اقدامات غیر اخلاقی دارند.

تروریست‌های داعشی با وجود آنکه ادعای پایبندی به شریعت و اخلاق را دارند و احکام ظالمانه مخصوص به خود را تحمیل کرده‌اند اما اقدامات جنسی برخلاف شرف و غیر طبیعی انجام می‌دهند و کودکان را می‌ربایند و می‌فروشند یا می‌کشند و به دخترانی که کمتر از نه سال سن دارند تجاوز می‌کنند.

منبع : www.persianv.com

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.