43
محل تبلیغ شما
محل تبلیغ شما

تازه های بارداری و زایمان

برو بریم »
7 مورد از انتظارات مردان از زنان در روابط عاشقانه

7 مورد از انتظارات مردان از زنان در روابط عاشقانه

در روابط شما اگر احساس عاشقانه وجود داشته باشد حتما درصدد خواهید بود تا انتظارات و نیاز های شریک عاطفیتان را برطرف کنید. در این ...

خانم های بارداری که مایلند به بهترین نحو به جنین شان برسند و آن را تقویت کنند بدانند نوشیدنی های سالم میوه ای از بهترین گزینه ها برای آنان هستند

 خانم های بارداری که مایلند به بهترین نحو به جنین شان برسند و آن را تقویت کنند بدانند نوشیدنی های سالم میوه ای از بهترین گزینه ها برای آنان هستند!


اسموتی، نوشیدنی خنک و مقوی است که با خوردن آن در زمان بارداری می‌توانید شادابی خود را به دست آورید. این نوشیدنی خنک که درست کردن آن نیز ساده است، به شما انرژی می‌دهد. ما در اینجا تعدادی از اسموتی‌های خوشمزه را که می‌توانید به راحتی در خانه درست کنید، برایتان آورده‌ایم.

اسموتی وانیل و انبه
شما می‌توانید به آن زنجبیل و اسفناج تازه نیز اضافه کنید. این اسموتی سرشار از پروتئین است. با خوردن آن به جنین در حال رشدتان نیز مواد مقوی می‌دهید.

اسموتی گرمسیری آناناس و انبه
آیا چیزی بهتر از اسموتی تازه آناناس در روزهای گرم تابستان وجود دارد؟ این اسموتی ترکیب 2 طعم ترش و شیرین و بسیار سالم است.

اسموتی نارگیل و تمشک
این اسموتی احتیاجی به شکر ندارد و برای زنان باردار بسیار مناسب است. به علاوه به راحتی آماده می‌شود و تنها به 3 ماده احتیاج دارد: شیر، تمشک و نارگیل.

اسموتی موز و لیمو
با موز و آب لیمو و چند تکه لیمو تازه و مقداری شیر کم چرب به راحتی می‌توانید این اسموتی مقوی را آماده کنید

منبع : www.persianv.com

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.