54
محل تبلیغ شما
54
محل تبلیغ شما

تازه های فال و طالع بینی

برو بریم »
فال روزانه | فال روز یکشنبه 14 تیر 1394

فال روزانه | فال روز یکشنبه 14 تیر 1394

     تاریخ انتشار : 14 تیر 1394- فال روزانه متولدین فروردین ماه نگران شدن به خاطر فکر مردم همیشه ناراحتی اصلی و مهم شما نیست. اما امروز ...

متولد فروردین :
امروز طبقه بندی کردن اولویتها برای شما تبدیل به معضلی شده است، برای اینکه شما می‌خواهید از تصمیم‌گیری کردن در مورد مسائل مهم دوری کنید. این سخن به این معنی نیست که شما باید هدفهای خود را رها کنید، بلکه الان زمان این است که باید مدتی به دنبال یاری گرفتن از دوستی باهوش یا یک شریک باشید. از اینکه شانس داشتن موقعیتی خوب و پیشرفت کردن در شغل کنونی‌تان را از دست داده‌اید نگران نباشید. بررسی کردن مسائلی که شما از آنها گذشته‌اید می‌تواند موقعیت شما را تثبیت کند و امکان انجام دادن کارهای خاص را افزایش دهد.

متولد اردیبهشت :
با وجود اینکه شما با شخصی سرو کار دارید که برنامه های بلندمدت اش در تضاد با عقاید شماست امروز قادر هستید مسائل را از منظری نسبتا روشن تر ببینید. به جای اینکه اجازه دهید تا ناامیدی و یاس تبدیل به یک معامله ناخوشایند شود می فهمید که این گرفتاری های اخیر سرانجام خوبه خود حل خواهد شد. طبیعتا شما باید با خودتان رو راست بمانید اما متکی بودن به توانایی های درونی باعث می شود در مقابل ناملایمات زندگی صبور بمانید.

متولد خرداد :
شما امروز در خیال و رویا غرق شده‌اید و موقعی به مشکل برمی‌خورید که نتوانید فرق بین رویا و واقعیت را تشخیص دهید. شما می‌توانید با فکر کردن در مورد زندگی‌ای که خودتان برگزیده‌اید از رویاهایتان استفاده بهینه ببرید. جزئیات تصویر ایده آلی که برای سال جدید ترسیم کرده اید را تصور کنید، اما فعلا در موردش با کسی حرفی نزنید. درحالیکه قدم به قدم در کارتان پیشرفت می‌کنید، بر روی مقصد و نتیجه کار تمرکز کنید.

متولد تیر :
بعضی اوقات تمایل ذاتی شما برای اینکه خودتان را کنترل کنید و احساسات ناخوشایند خود را بیان نکنید خیلی سخت است و نشان ندادن افکار منفی همیشه کار مناسبی است. اما بعضی اوقات شما براحتی آن را پس می گیرید و منجر به رفتار انفعالی- پرخاشگرانه می شود. امروز سرکوب کردن احساسات تان باعث قوت گرفتن آنها شده و اگر احساسات خود را نشان ندهید تبدیل به یک انفجار عاطفی خواهد شد.تمرین کنید تا تبدیل به یک مشاهده کننده شوید. تغییرات درونی خود را انکار نکنید. در عوض؛ زمانیکه به چیزی پی بردید آن را با دیگران در میان بگذارید.

متولد مرداد :
امروز شما حتما باید برای تفریح کردن از منزل خارج شوید، اما ممکن است با مشکلی هم روبرو شوید. شاید یک نفر با شما همراه شود و بخواهد راهنمایتان باشد، اما شما ترجیح می‌دهید به روش خودتان هر کاری را انجام دهید. اما نیاز مبرم شما به ماجرایی جویی شاید راه موثری برای دوری کردن از خطرات احتمالی عدم پذیرش دعوت دوست صمیمی‌تان نباشد. ولی شما باید به جای فرار کردن از ناراحتی‌های احساسی با آنها روبرو شوید.

متولد شهریور :
ممکن است امروز در محل کارتان شخصی زیاد با شما خوب رفتار نکند اما با این حال روز خوبی است و شما انرژی زیادی دارید که کارهایتان را به خوبی انجام دهید. نیازی نیست که یک جاسوس باشید. حقیقت سرانجام آشکارخواهد شد خواه شما در پی آن باشید یا نه! اما اگر تصمیم داشته باشید که بوسیله آشکار کردن رفتار نامناسب شخصی به پیشرفت این جریان کمک کنید این جریان را بهانه ای برای توجیه اشتباهات تان در کارها قرار ندهید. به هر حال کلمات درست موثر و التیام بخش هستند.

متولد مهر :
شما می دانید که چیزی در حال تغییر کردن است، اما هنوز نمی توانید بگویید که آن چیز چیست. در این میان احساسات شما خیلی خشن شده اند؛ امروز شما در موقعیت حساسی هستید، برای اینکه نمی دانید که چگونه باید احساسات خود را ابراز کنید. به جای اینکه متکی به کلمات باشید، ضرب المثل « دو صد گفته چون نیم کردار نیست» را همیشه در خاطر داشته باشید. بعد از این هر وقت که لازم شد می توانید مقصود خود را بیان کنید.

متولد آبان :
کار کردن امروز کاری بس پیچیده است چرا که شما آرزو می کنید کاش از شر کارهای تکراری روزمره خلاص می شدید و به کار دیگری می پرداختید. احساسات قدرتمندی در زیر سطوح ظاهری وجودتان کمین کرده اند و شما از این می ترسید که آنها روزی حالت انفجار پیدا کنند و به ضمیر هوشیار شما بیایندو دیگران بتوانند آسیب پذیری و بی تجربگی شما را ببینند. دو سیاره حاکم شما یعنی مریخ و پلوتون آماده اند که با آن بجنگند مگر اینکه شما به قدر کافی قوی باشید تا به جای تمرکز روی تاریکی ها به روشنایی ها فکر کنید. در این روزها شما بهتر است که تونلی در این تاریکی ها ایجاد کرده و بعد از آن سختی ها تمام خواهند شد.

متولد آذر :
همچنانکه روز می‌گذرد ممکن است از وظایف و مسئولیت‌های دنیوی خود خسته شده و منتظر مقداری آرامش و سکوت در محیطی جدا از دیگران باشید. درست است که شما طالب تنهایی و خلوت هستید اما مخصوصا الان انسان تنبلی نیستید. ممکن است دیگران متوجه نباشند که شما چقدر انرژی صرف کرده اید چرا که شما فعالیت‌های خود را محدود می‌کنید تا بر رویاها و تصورات تان سلطه داشته باشید. این کار به معنی وقت هدر دادن نیست؛ هر آنچه شما درباره امروز خیال پردازی می‌کنید ممکن است فردا صورت واقعیت به خود بگیرد.

متولد دی :
امروز پلوتون ظالم و بی رحم در نشان شما با مریخ حساس در جنگ است و روی زندگی شخصی شما تاثیر بسیار عمیقی خواهد گذاشت. ممکن است شما تصمیم استواری داشته باشید که باعث شود حتی به شرایط و دور و بر خودتان هم توجه زیادی نکنید. اما کمبود آگاهی از خودتان اکنون می تواند تاثیر منفی شدیدی روی زندگی تان داشته باشد. به ارزش های خود پایبند باشید تا از نظر روحی سلامت بمانید اما تنها اگر به تفاوتی با دیگران دارید آگاه باشید می توانید موفق باشید. مقابله شاید در این مرحله بدرد بخورد اما توافق کلید کار شماست.

متولد بهمن :
تفریح داشتن جزو یکی از واجبات زندگی به حساب می‌آید، اما شما الان به خاطر مسائل خانوادگی دچار اضطراب شده اید. لزومی ‌ندارد روز خود را به خاطر مشکلات خصوصی خراب کنید، چراکه شما قادرید به نحو موثری احساسات خود را مدیریت کنید. از آنجایی که شما اغلب اوقات نمی‌توانید خواسته‌های دل و عقلتان را از هم مجزا کنید، آگاه بودن از احساساتتان کمکتان می‌کند بدون اینکه بگذارید دیگران بفهمند چه اتفاقی افتاده است، با این مسائل کنار بیایید.

متولد اسفند :
ممکن است این روزها از آشفتگی که به آن دچار شده اید احساس ناراحتی کنید، و به نظرتان هم می رسد که هیچ چیز نمی تواند آشفتگی و تلاطم درونی شما را حل کند. شاید بهتر است که افکار خود را آزاد کنید و به جای اینکه بخواهید مدام شرایط را کنترل کنید اجازه دهید امواج منفی خود به خود بگذرند و شما آرام شوید. وقتی که شما مراقب تعادل شخصیتی خود باشید پریشانی و آشفتگی های روحی تان ناپدید خواهد شد. سعی نکنید همه شرایط را تحت کنترل خود درآورید آنها را رها کنید. رفتار معقول شما به قدر کافی دوام خواهد آورد و دیگران از رهبری شایسته شما نهایت استفاده می کنند.

منبع : www.overdoz.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.