6
محل تبلیغ شما
6
محل تبلیغ شما

4 ماده ی غذایی برای جوان و سالم ماندن بدن

 

انسان ها هر روز مواد غذایی مختلفی مصرف می کنند،  اما گاهی اوقات از خواص این مواد غذایی یا گروهی از مواد که برای بدنشان مفید تر هستند غافل می شوند.

4 ماده ی غذایی اسرار انگیز برای جوان و سالم ماندن بدن

۱ . رسوراترول : این ماده ی غذایی بسیار مهم که در انگور قرمز و سفید ، زغال اخته و بادام زمینی به طور فراوان یافت می شود باعث سلامت قلب و مانع از لخته شدن خون و گسترش سرطان و همچنین مانع از چروک شدن پوست می شود.

۲ .  اسیدهای چرب و امگا ۳ : این ماده ی غذایی  که در ماهی ، گردو و بذر کتان به طور فراوان موجود می باشد با کاهش کلسترول خون وجلوگیری از حملات قلبی و کمک به درخشان شدن پوست باعث سالم تر و جوان تر شدن شما می شود.

۳ .  آنتی اکسیدان ها : این ماده ی غذایی که در اسفناج ، توت فرنگی ، زغال اخته ، کلم پیچ ، دانه ی کدو تنبل، تمشک ، آلو و کشمش به طور فراوان یافت می شود آسیب پذیری بدن نسبت به سرطان را بسیار کاهش داده و التهابات بدن را بسیار کم می کند و همچنین باعث روشن شدن پوست می گردد.

۴ .  کو آنزیم ۱۰ : کو انزیم آنتی اکسیدانی قوی است که به طور فراوان در پسته ، گردو ، ماهی خال مخالی ، قزل الا و ساردین یافت می شود و این آنتی اکسیدان علاوه بر کمک به افزایش سلامت قلب ، ریه ، کبد، طحال و کاهش سردردهای میگرنی تا ۵۰ درصد ، باعث کاهش چین و چروک و صاف شدن پوست نیز می گردد.

منبع : arayeshik.com

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.