100
محل تبلیغ شما
100
محل تبلیغ شما

تازه های ترفندهای اینترنتی

برو بریم »
سرمای شدید با گوشی چه می کند؟

سرمای شدید با گوشی چه می کند؟

سرما با گوشی چه می کند؟هوای بسیار سرد می تواند بر عملکرد گوشی و عمر باتری آن تأثیر قابل توجه ای بگذارد، بنابراین باید از ...

آموزش تصویری فارسی کردن گوگل کروم

 

آموزش تصویری فارسی کردن گوگل کروم

آموزش تصویری فارسی کردن گوگل کروم ،تابحال به فکر فارسی کردن مرورگر کروم خود افتاده اید؟ اگر دوست دارید این کار را انجام دهید پیشنهاد می کنیم این مطلب را حتما، لطفا بخوانید.

 

امروزه کاربران اینترنت با مرورگر کروم بسیار آشنا هستند. زیرا یکی از بهترین و قوی ترین مروگرهای اینترنتی است. این مرورگر در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد.

برخی کاربران تمایل دارند که برنامه های نصب شده خود را در صورت امکان با زبان فارسی استفاده نمایند یعنی تمامی منو ها و نوشته ها به زبان فارسی باشند .

 

خوشبختانه مرورگر کروم هم این خاصیت را نیز دارد. پس بر آن شدیم تا به شما نحوه ی فارسی سازی مرورگر کروم را که بسیار ساده است را آموزش دهیم.

 

برای فارسی کردن مرورگر Google chrome” ”  کافیست وارد “setting” بخش مرورگر شوید، یعنی در سمت چپ نوار آدرس بر روی گزینه”control customize and” که با سه خط موازی قابل رویت است کلیک نمایید.

 

پس از این که صفحه تنظیمات باز شد، بر روی گزینه ی “”setting در سمت چپ صفحه کلیک نمایید .سپس بر روی گزینه ی “Show “advanced settings… (پایین صفحه) کلیک نمایید.

آموزش تصویری فارسی کردن گوگل کروم

در واقع با اینکار شما تنظیمات پیشرفته را باز می نمایید و حالا قسمت مربوط به Languages”” راپیدا کرده و بر روی گزینه ی “Languages and input setting   ” کلیک نمایید تا بخش زبان ها باز شود.

آموزش تصویری فارسی کردن گوگل کروم 

کافیست از پایین پنجره بر روی “”add کلیک نمایید و در لیست به دنبال زبان”Persian” بگردید و “ok” نمایید تا زبان فارسی به لیست اضافه شود.

 

حال کافیست از سمت راست گزینه ی Display Google chrome in this language انتخاب کنید.

آموزش تصویری فارسی کردن گوگل کروم

حالا پیغامی مبنی بر این که “نرم افزار را ببنید و دوباره اجرا کنید ” نمایش داده می شود تا زبان فارسی نصب شود.کافیست دکمه ی “Done” را زده و نرم افزار را ببندید و دوباره اجرا نمایید تا “Google chrome” فارسی شود.

 

برای بازگرداندن به وضعیت قبلی یعنی به زبان انگلیسی همین مراحل را انجام دهید فقط زبان انگلیسی را بجای فارسی انتخاب نمایید.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید