23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

index آخرین کنسرت فرزاد فرزین در سال ۹۳

آخرین کنسرت فرزاد فرزین در سال ۹۳ به همت شرکت ˝آوای دوران˝ به تهیه کنندگی رسول ترابی برگزار شد.

شمارش معکوس

آخرین کنسرت این خواننده در حالی برگزار شد که دو هفته پیش همین خواننده در سی امین جشنواره موسیقی فجر در یک سئانس روی صحنه رفت، اما با این وجود بلیت‌های کنسرت تمام شده و کنسرت تا جای ممکن پر بود، فرزاد فرزین بااجرای قطعه “برو برو”استارت کنسرتش را آغاز کرد.

نظر شما برایم مهم است

او بعد از اجرای چند قطعه گفت: سال گذشته یک تک‌تراک منتشر کردیم که بسیار مورد استقبال شما قرار گرفت و از آنجایی که نظر شما فقط برایم اهمیت دارد این قطعه را به خاطر شما اجرا می‌کنم و در ادامه قطعه “نگرانتم” اجرا شد.

غیبت نوازنده اصلی گروه

یکی از اتفاقات این کنسرت غیبت یاشار خسروی نوازنده ساکسیفون گروه بود که به خاطر مسائل حاشیه‌ای به عنوان تماشاگر در این کنسرت حضور داشت و فریدون یعقوبی جایگزین او شد.

سالگرد شلیک

بعد از اجرای قطعه “دوریت” فرزین گفت: امسال سومین سالگرد انتشار آلبوم “شلیک” است و خوشحالم که در سالگرد این آلبوم با شما هستم، بعد از پایان صحبت‌های این هنرمند قطعه “ای وای” اجرا شد.

لیست قطعات

شب گذشته به ترتیب قطعات: برو برو، کی می‌تونه، دونه دونه، من و تو، می‌دونم، عاشق، نگرانتم، شوخی بود، دوریت، ریمیکس، برگرد،‌ای وای، کوه‌ها، هدفون، بچه، شانس، ماه عسل و… اجرا شدند.

مهمانان ویژه

حسام نواب‌صفوی، گروه سون، مهدی مدرس و یاحا کاشانی از جمله مهمانان ویژه این یک شب کنسرت بودند.

ارکستر به زبان انگلیسی

از نکات جالب در این برنامه  معرفی اعضای ارکستر بود که به زبان انگلیسی بر روی نمایشگر روی سالن پخش شد.

اعضای ارکستر

مهران خلیلی (رهبر ارکستر)، مهرداد مافی و محمود عباسی‌مهر (نوازندگان گیتار الکترونیک)، احمد امین‌پور (گیتار باس)، فریدون یعقوبی (ساکسیفون)، آرمین قیطاسی (ویلن)، امیر میلاد نیکزاد (کیبرد) و سهراب رمضان‌زاده (درامز) اعضای ارکستر این خواننده را شامل می‌شدند.

منبع : www.patugh.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.