3
محل تبلیغ شما
3
محل تبلیغ شما

تازه های آرایش صورت

برو بریم »
نحوه انتخاب لاک ناخن مناسب برای شما

نحوه انتخاب لاک ناخن مناسب برای شما

انتخاب مناسب ترین لاک ناخن برای برخی افراد مشکل ساز است.این امر به ویژه صادق است ، زیرا هنگام انتخاب رنگ مناسب ، ملاحظات زیادی ...

اگر می خواهید همیشه جذاب و زیبا باشید و از این که دلتان می خواهد بدون آرایش وارد مجلسی شوید اما زیبایی کاملی داشته باشید حتما باید ترفندهای زیبایی را به کار برید.

3 ترفند مهم، برای زیبایی بدون آرایش

۱ . پر پشت کردن ابروها : یکی از مهم ترین مواردی که در زیبایی شما نقش دارد ابروهای شماست بنابراین حتما باید ابروهایتان پر باشد و اجازه ندهید عوامل محیطی ویا دیگر عوامل تاثیر گذار مثل استرس باعث ریزش ابروهای شما و خالی شدن ابروها شود و سعی کنید از سرم ها ی تغذیه کننده ی ابروها یا دیگر داروهای تاثیر گذار به روی پرپشتی ابروها استفاده کنید. البته می توانید از متخصصین نیز راهنمایی بگیرید. پرپشت کردن ابروها باعث جوان تر و زیباتر به نظر رسیدن شما خواهد شد.

۲ . نرم کردن لب ها : لب های خشک و پر از خطوط ریز و درشت باعث مسن تر و زشت دیده شدن انسان می شود،  بنابراین به کمک ویتامینه های لب یا بوم ها و رول های مرطوب کننده ی لب ها که در داروخانه ها یافت می شود سعی کنید لب هایتان را نرم و صاف نگه دارید. بویژه در فصل زمستان زیرا این کار باعث زیبایی شما خواهد شد.

۳ . بهبود بخشیدن به پوست : تاثیر گذارترین مورد در زیبایی صورت پوست می باشد حتما رسیدگی کردن به پوستتان را فراموش نکنید و هرگز با پوست آرایش شده نخوابید،  زیرا این کار باعث پیری و زشت شدن پوستتان خواهد شد.بنابراین اسکراپ های پاک کننده و مرطوب کننده ها را فراموش نکنید.

زیبایی بدون آرایش, ملکه زیبایی بدون آرایش, راه های زیبایی بدون آرایش, ۱۲ توصیه برای زیبایی بدون آرایش, چگونگی زیبایی بدون آرایش, دانلود کتاب راز زیبایی شادابی بدون آرایش و دارو,

منبع : arayeshik.com
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.