17

thumb2 85504 350x233 زمان اعزام‌ زائران حج در سال 94

اعلام زمان اعزام‌ زائران حج در سال 94

 
 
معاون سازمان حج و زیارت از آغاز اعزام زائران حج سال آینده از شهریور ماه خبر داد و گفت: در برخی استان‌ها تعداد محدودی ظرفیت خالی وجود دارد که برای تکمیل ظرفیت آنها هنوز فرصت باقی است.

ناصر خدر نژاد گفت: با توجه به اینکه هنوز زمان زیادی تا آغاز موسم حج سال آینده فرصت باقی است، ممکن است در این زمان عده‌ای انصراف دهند یا جا‌به‌جایی‌هایی انجام شود.

وی ادامه داد: در برخی از استان‌ها ظرفیت خالی وجود دارد و هنوز فرصت برای تکمیل ظرفیت باقی است و خوشبختانه بدون مشکل، مراحل تکمیل کاروان‌ها در حال انجام است.

معاون سازمان حج و زیارت اظهار داشت: اعزام زائران حج ۹۴، از شهریور ماه سال آینده آغاز می‌شود و ۶۱ هزار و ۵۰۰ زائر ایرانی و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی به حج اعزام می‌شوند.

خدر نژاد در خصوص اعزام‌های نوروزی عتبات عالیات نیز گفت: ظرفیت کاروان‌های نوروزی عتبات عالیات تکمیل شده است و اعزام‌ها بدون مشکل در حال انجام است.

وی همچنین به سفر رئیس سازمان حج و زیارت به عربستان اشاره کرد و گفت: به دنبال مشکل ایجاد شده در خصوص کاهش صدور ویزا برای عمره‌گزاران ایرانی، رئیس سازمان حج و زیارت روز گذشته برای پیگیری و رایزنی برای حل این مشکل به عربستان سفر کرد و امیدوار هستیم هر چه سریعتر این مشکل حل شود و اعزام‌ها به روال عادی خود بازگردد.

منبع : www.patugh.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.