54
محل تبلیغ شما
54
محل تبلیغ شما

تازه های فال و طالع بینی

برو بریم »
فال روزانه | فال روز یکشنبه 14 تیر 1394

فال روزانه | فال روز یکشنبه 14 تیر 1394

     تاریخ انتشار : 14 تیر 1394- فال روزانه متولدین فروردین ماه نگران شدن به خاطر فکر مردم همیشه ناراحتی اصلی و مهم شما نیست. اما امروز ...

متولد فروردین :
امروز به فکر بازی و تفریح هستید، اما واقعا گیج شده اید و نمی‌دانید چگونه به چیزهایی که می‌خواهید برسید. سیاره بخت شما یعنی عطارد معمولا شما را در مسیر درست قرار می‌دهد، اما حالا ارتباطش با نپتون تیره و تار باعث می‌شود بادها در جهت مخالف بوزد! برای رسیدن به اهدافتان عجله نکنید. اگر خیلی مشتاقید که همین حالا به جایی که می‌خواهید برسید، ناامیدی و یاس دردسرساز می‌شود. درعوض آرام تر حرکت کنید و در طی مسیر از تجربیات خود لذت ببرید.

متولد اردیبهشت :
شما مدام در درون تان سئوال‌های بسیاری را از خود می‌پرسید و بدون اینکه جوابی برای آنها داشته باشید از زندگی تان دلسرد می‌شوید. برای این که از این احساس دور شوید توصیه می‌کنیم در برابر اتفاقات زندگی تان، رفتار ها و گفتار دیگران خنثی عمل کنید تا بتوانید زندگی تان را کنترل کنید. با اینکه شما طبیعتا فردی خون گرم هستید اما بهتر است تلاش کنید تا کمی خون سرد شوید، خون سرد بدین معنا که در برابر رفتار دیگران ناراحت و غصه دار نشوید.

متولد خرداد :
بعد از اینکه شبی را با خوابهای عجیب پشت سر گذاشتد، دلتان می‌خواهد روز جدید همانطوری باشد که برایش برنامه ریزی کرده بودید! اما دیر زمانی نیست که شما در کنترل کردن واقعیت به مشکل برخورده اید و هرچه بیشتر تلاش می‌کنید، اوضاع پیچیده تر می‌شود. الان شما باید با تظاهر کردن به مسئول بودن، صلاحیت و شایستگی خود را نشان دهید! مادامی‌که شما خودتان خود را باور نداشته باشید، نمی‌توانید تصویر ذهنی تان را به واقعیت تبدیل کنید.

متولد تیر :
شرایط پیچیده و متناقضی که اکنون در آن هستید ایجاب می‌کند که راحت باشید و حرف دلتان را بزنید، حتی اگر از این کار کناره گیری می‌کردید. تنها بودن و برگزیدن انزوا شاید برایتان جذاب باشد، ولی مشکلات اخیر بهتان اجازه نمی‌دهد خودتان را از فعالیت‌های اجتماعی دور نگه دارید. فراموش نکنید که مادامی که در دنیای بیرون حضور پیدا می‌کنید امکان این را هم دارید که هر وقت دلتان خواست در رویاها و خیالات خودتان غوطه ور شوید.

متولد مرداد :
ملاقات ماه با نشانه شما بهتان قدرت می‌دهد بدون این که در قبال کارتان انتظاری داشته باشید، احساسات خود را ابراز کنید. اما بازخوردی که امروز دریافت می‌کنید اصلا برایتان مفید واقع نخواهد شد؛ چراکه به دلیل بسته شدن ارتباط بهرام و نپتون افراد دیگر اصلا درک روشنی از شما ندارند. به خودتان اعتماد کنید و برای احساسات خود بیشتر از احساسات افراد دیگر اهمیت قائل بشوید.

متولد شهریور :
شما با دیدی کلی به زندگی می‌نگرید به همین دلیل بسیاری از پیشامدهایی که رخ می‌دهد را نمی‌بینید یا این که با بی تفاوتی از کنار ﺁنها رد می‌شوید. شما درک صحیحی از مسائل زندگی دارید و اکثر اوقات حدس‌هایی که در رابطه با جریانات زندگی می‌زنید درست هستند. مدام منتظر شنیدن خبرهای ناگوار نباشید. ذهن خود را عادت دهید که با تصمیم گیری‌های منطقی پیش برود.

متولد مهر :
بگذارید رویاهایتان به هر جا می‌خواهد سر بزند!! برای اینکه هر تلاشی بکنید که آن را کنترل کنید شکست می‌خورید. امروز خیالات شما انقدر شدت پیدا می‌کنند که نمی‌توانید آرامش داشته باشید. شما می‌دانید که در نقطه تغییر و تحول و عبور  از یک مرحله به مرحله دیگر هستید، پس سعی نکنید جلوی تصورات ذهنی خود را بگیرید. درعوض این قدرت خلاقانه خود را تبدیل به تصویر روشن و واضحی کنید که همه مردم بتوانند ازش استفاده کنند.

متولد آبان :
شما امروز نسبت به خودتان حس خیلی بهتری دارد و این نوع نگرش خیلی خوب است، اما اگر نتوانید به حوادثی که پیرامونتان رخ می‌دهد توجه کنید، تبدیل به فرد خودخواهی خواهید شد! به جای اینکه منکر اشتباهات و اتفاقات بد شوید، سعی در اصلاح شرایط داشته باشید. شما وقتی که می‌توانید بدون شک کردن به خود توانایی‌هایتان را قبول کنید، پس شانس بهتری نیز برای یافتن خوشبختی خواهید یافت.

متولد آذر :
امروز ماه آتشین برج اسد با ذات معنوی شما مرتبط می‌شود و این ترکیب به نفع شما تمام خواهد شد. اما شما می‌دانید که نمی‌توانید زیاد از مسئولیتهایتان فرار کنید! و باید کارهایی که قول داده بودید را تحویل دهید. باوجود این کارهای شما برای افرادی که می‌خواهند نقش رهبر و راهنما را داشته باشند پوشیده می‌ماند. پس آرام تر کار کنید و در حین کار برنامه ها و کارهایتان را برای افراد دیگر توضیح دهید.

متولد دی :
گرفتگی ماه در دهمین خانه از “وضعیت عمومی” شما قرار گرفته است و شهرت کوتاه مدتی برای شما به ارمغان خواهند آورد. ممکن است احساس کنید در اوج بازی هستید اما لازم است بدانید که نمی‌توانید این موفقیت آشکار را برای همیشه برای خود نگاه دارید و این وضع پایدار نیست. ممکن است وسوسه شده باشید که اگر به انتظارات خود دست پیدا نکنید از میدان دید بالای خود در زمینه کاری فاصله بگیرید. اما اکنون تصمیم گیری صحیح نیست به خاطر اینکه فردا شما ذهنیت خود را باز هم تغییر خواهید داد.

متولد بهمن :
ارتباط نامتجانس بهرام و نپتون در نشانه خودرای شما از ابرهای خیالی که فراتر از زندگی واقعی هستند می‌کاهد. در روزهای دیگر شما به راحتی می‌توانید بدون تقلید کردن از افراد دیگر عضوی از گروه های اجتماعی باشید. اما امروز آنها رفتار عجیب شما را یا درک نمی‌کنند و یا نمی‌پسندند. حتی شاید هم عقیده داشته باشند که شما ستیزه جو هستید. البته حقیقت هیچ وقت پنهان نمی‌ماند. متفاوت بودن شما دلیل نمی‌شود که نتوانید با افراد دیگر خوب برخورد کنید.

متولد اسفند :
پیشرفت های خوبی در زمینه مالی دارید و دیدگاه بهتری پیدا می کنید. شرایطی را که فکر می کردید رو به رو شدن با آن ها مشکل است به خوبی درک می کنید و به راحتی به اهدافتان دست می یابید.در حال حاضر شخصی مایل است که ازشما مراقبت کند و از شما حمایت کند.حتی ممکن است آنها به دنبال شغل بهتری برای شما باشند و یا به طریقی بخواهند که اعتماد به نفس شما را بالاتر ببرند.شما نیز می خواهید که این کارها را جبران کنید.گرچه ممکن است در این زمینه نتوانید ولی فراموش نکنید که راه های زیادی برای قدردانی از آنها وجود دارد.

منبع : www.overdoz.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.