17
[تصویر:  1742593.jpg]

بجنورد- فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان شمالی گفت: طی سال جاری در قالب اجرای طرح امنیت اخلاقی بیش از هشت هزار نفر در این استان تذکر شفاهی و کتبی گرفتند.
سردار علیرضا مظاهری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اجرای طرح امنیت اخلاقی در خراسان شمالی، اظهار کرد: نخستین گام در اجرای طرح امنیت اخلاقی، تذکر و ارشاد بوده و تنها در برخی موارد به ناچار از برخورد قضایی استفاده می شود.

وی افزود: تامین امنیت عمومی یکی از اولویت های کاری نیروی انتظامی خراسان شمالی است که در این راستا افزون بر طرح های خیابانی، کنترل صنوف و باغ تالارها نیز به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

سردار مظاهری تصریح کرد: نیروی انتظامی علاوه بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، با افرادی که از حدود قانون تجاوز می کنند برخورد جدی دارد.

این مقام انتظامی امنیت اخلاقی را از موارد مهم مورد توجه ناجا عنوان کرد و گفت: اولین گام در طرح امنیت اخلاقی تذکر و ارشاد است که این روند تاکنون در استان با دقت اجرایی شده است.

سردار مظاهری افزود: بر این اساس طی در راستای اجرای طرح امنیت اخلاقی توسط نیروی انتظامی خراسان شمالی سال جاری هشت هزار و ۲۵۷ مورد تذکر لسانی و ۴۶۳ مورد تذکر کتبی به افراد صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در خاتمه خواستار حفظ حرمت ماه مبارک رمضان شد و گفت: نیروی انتظامی استان با حرمت شکنان این ماه برخورد جدی دارد.

منبع : generaleshop.com
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید