16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

ویژگی های ترازو دیجیتالی شیشه ای

مجموعه : اخبار زیر موضوعات : اسرار خانه داری زیر موضوعات : بازار زیر موضوعات : دنیای مد زیر موضوعات : ورزش درمانی

کاهش وزن و به دنبال آن لاغری به یک نوع دغدغه بشری تبدیل شده است و با توجه به توصیه هایی که برای حفظ سلامتی در اثر کاهش وزن نیز می‌شود توجه به این امر به یک کار واجب و ضروری نیز تبدیل شده است. افراد برای دانستن وزن خود نیاز به اندازه‌گیری دقیق و اصولی دارند که با مشاهده وزن اولیه خود نسبت به کاهش وزن اقدام نمایند.

ما در این مقاله سعی می‌کنیم تا به یکی از ابزار های دقیق اندازه گیری با نام ترازو دیجیتال شیشه ای اشاره کنیم و کاملا ویژگی های ترازو دیجیتالی شیشه ای را مورد بررسی قرا دهیم.

کاربرد ترازوی دیجیتال شیشه‌ای

همانطور که در بالا نیز ذکر شد برای درک دقیق وزن اولیه نیاز به یک سنجش دقیق و درست وجود دارد تا افراد با استناد به آن، کاهش وزن خود را شروع کنند و چند وقت یکبار نیز به وسیله همان ابزار و دستگاه‌ ها وزن هر روزه‌ی خود را بسنجند و متوجه شوند که که آیا در مدت رعایت رژیم و تمام رعایت های خود در جهت کاهش وزن آیا پیشرفتی در این خصوص داشته‌اند یا نه؟

پس حتما متوجه شدید که این ترازو باید آنقدر دقیق باشد که تا  کوچکترین میزان وزن را نیز مورد بررسی قرار دهد و یک نشان معتبری از وزن شخصی که روی آن قرار می‌گیرد را به فرد نشان دهد.

ترازوی دیجیتال شیشه ای در این راه میتواند بهترین انتخاب باشد.

کیفیت بالای ترازوی دیجیتال شیشه ای به همراه قیمت مناسب آن می‌تواند انگیزه‌ای در فرد برای کاهش وزن خود ایجاد کند تا با مشاهده رسیدن به نتیجه دلخواه خود رضایت مداوم نیز داشته باشد.

ترازو دیجیتال شیشه ای همانطور که از نامش پیداست از یک صفحه شیشه‌ای تشکیل شده است که با وجود حسگر های تعبیه شده بروی دستگاه می‌تواند وزن شخص را تا گرم آخر خود بیان کند و این ترازو ها تا وزن 180 کیلوگرم را براحتی نشان میدهند. این ترازو دارای شیشه چند میلی متری ولی خیلی مقاوم است و دلیل این مقاومت استفاده از یک شیشه بادوام، ضد خش و ضد ضربه می‌باشد که در مقابل تمام صدمات احتمالی مقاوم است نشانگر این ترازو دیجیتال است و اعداد را نیز به همان صورت نشان می‌دهد و حتی توان تبدیل واحدها را نیز دارد. شکل ترازو شیشه ای به صورت‌های مربع و دایره مانند است.

در قسمت پایین ترازو دیجیتال شیشه ای به منظور عدم لغزش و ایجاد امنیت برای افرادی که بر روی ترازو می‌ایستند تا وزن خود را اندازه گیری کنند پایه های پلاستیکی مقاومی تعبیه شده است تا در زمانی که ترازو بر روی سطح لغزنده چون سرامیک قرا میگیرد لغزش آن به صفر برسد.

سیستم غیر فعال شدن و خاموشی ترازو شیشه‌ای به این ترتیب است که اگر ترازو بیش از چند ثانیه روشن باشد و هیچ استفاده‌ای از آن صورت نگیرد حسگر های ترازو به طور خودکار اقدام به خاموشی ترازو می‌نمایند تا باطری اضافی مصرف نشود و در زمان استفاده دوباره فقط کافی است که یک ضربه مختصری به ترازو وارد شود تا دوباره شروع به کار خود نماید.

ویژگی های ترازو دیجیتالی شیشه ای

نکته ایی که در زمان استفاده از ترازو باید به آن دقت داشته باشید این است که بعد از مستقر شدن بر روی آن بمدت چند ثانیه اجازه هید تا چراغ چشمک زن آن که اعداد صفر را نشان می‌دهد ثابت شود سپس شما اقدام به سنجش وزن خود کنید تا یک عدد درست و دقیق به شما نشان داده شود.

فروشگاه ترازو شیراز، ترازو های با کیفیت و با دوام خود را که تمام خصوصیات ضروری که باید یک ترازو داشته باشد را در محصولات قابل فروش خود رعایت کرده است.

ویژگی های ترازو دیجیتال شیشه‌ای

  • شیشه مقاوم که قطر 10 میلی متری دارد.
  • نشان دادن وزن فرد در میزان‌ های مختلف
  • وجود یک باتری لیتیوم در داخل آن
  • دقت اندازه گیری بسیار بالا
  • غیرفعال شدن خودکار چند ثانیه یکبار
  • طراحی زیبا و هندسی شکل
  • نمایش وزن تا 180 کیلوگرم
  • اندازهگیری دقیق وزن افراد
  • شیشه بسیار با کیفیت و مقاوم در مقابل ضربه
  • وجود نشانگر LCD
  • بسیار مناسب برای هدیه دادن
  • تعبیه پایه‌های پلاستیکی ضد لغزش

نکته آخر

در مقاله فوق سعی شد تا تمام نکات و ویژگی‌ های مربوط به ترازوی دیجیتال شیشه ای مورد بررسی قرار گیرد و نمایندگی فروش ترازو دیجیتال در شیراز، نیز معرفی گردد تا افراد با اطمینان خاطر نسبت به تهیه و مورداستفاده قرار دادن ترازوی دیجیتال اقدام کنند.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید