16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

رنگ کار نقاشی ساختمان از انواع رنگ های پلی یورتان به نحو احسن استفاده می کند. به خاطر عدم پوسیدگی و مقاومت بسیار بالا در مقابل اشعه UV می توان پلی یورتان را یک گزینه عالی و مناسب برای رنگ آمیزی معرفی کرد. معمولاً پوشش دو جزئی پلی اورتان به خاطر مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی، امروزه کاربرد وسیعی را به خود اختصاص داده است. همچنین در فضای باز می توان این نوع رنگ را مورد استفاده قرار داد. در ادامه شما را با نحوه رنگ آمیزی و کاربرد پلی اورتان بیشتر آشنا می کنیم.

رنگ پلی یورتان

کاربرد رنگ پلی یورتان

رنگ پلی یورتان جزء رنگ های چسبنده است که می تواند بر روی کلیه ی سطوح از آن استفاده کرد. همچینن به خاطر مقاومت در برابر نور خورشید و رطوبت در فضای باز کاربرد زیادی دارند. این چنین است که کاربرد این رنگ باعث می‌شود تا افراد نسبت به برآورد قیمت رنگ کاری پلاستیک نیز کنجکاو شوند.

رنگ پودری پلی یورتان

محاسبه قیمت رنگ کاری پلاستیک می تواند به کاربرد بسیار وسیع رنگ پلی اورتان در صنعت شما را مطمئن سازد که البته این رنگ در دو پایه روغنی و آب دسته بندی می شود. با توجه به نوع استفاده و کاربرد باید تصمیم بگیرید که از چه نوع پایه ای بهتر است استفاده کنید. رنگ های پایه روغن درخشش بیشتری داشته، اما رنگ های پایه آب یک حالت کاملاً بی رنگ و شفاف را به نمایش می گذارند. بهتر است که برای اجرای قابل قبول و مطمئن از رنگ کار پلی یورتان کمک بگیرید. بدون شک رنگ کار به خوبی می داند که رنگ های بر پایه آب سرعت خشک شدن بیشتری را نسبت به رنگ های پایه روغن می توان از آن ها انتظار داشت.

رنگ پودری پلی یورتان

تفاوت رنگ پلی یورتان و پایه رزین اپوکسی

معمولاً تفاوت اصلی رنگ پلی یورتان با رنگ های پایه رزین اپوکسی به خاصیت آنتی UV بودن رنگ پلی یورتان مرتبط است. رنگ های پایه رزین اپوکسی شاید در مقابل رطوبت مقاومت خوبی از خود نشان دهند و همچنین برای ضد آب کردن چوب از آن استفاده کنند، اما این قابلیت را ندارند که در مقابل اشعه uv قادر باشند دوام مناسبی از خود نشان دهند. به همین دلیل، از رنگ پلی اورتان برای فضای باز می توان استفاده کرد. همچنین تغییر رنگ در رنگ های پایه رزین اپوکسی را نمی توان نادیده گرفت که این دلایل خود به تفاوت عمده این رنگ ها اشاره می کند.

سخن پایانی

ما در این مقاله در مورد مزایا، کاربرد و تفاوت رنگ پودری پلی یورتان با شما صحبت کردیم. رنگ کار پلی یورتان  می تواند با ابزار مناسب در کمترین زمان ممکن نسبت به رنگ آمیزی سطوح مختلف و یا در انواع فضای باز اقدام نماید. توجه داشته باشید که امروزه دیگر کمتر کسی از مزایای آنلاین و اینترنتی در خصوص رنگ آمیزی غافل است.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید