119
محل تبلیغ شما
119
محل تبلیغ شما

عکس های الیزابت امینی و مینا فلاحت پیشه مهر 93

 

الیزابت امینی متولد اسفند ۱۳۵۴ در تهران می‌باشد.

وی تحصیلات خود را در رشته روان شناسی نیمه کاره رها کرده و به علت علاقه به حرفه بازیگری به مطالعه و تحصیل در این زمینه اقدام نمود.

الیزابت امینی دوره آموزش بازیگری را ابتدا در سال ۱۳۷۶ در آموزشگاه پویا شروع و به طور حرفه‌ای وارد کار تئاتر شده و با دو تاتر کودک به گروه تاتر بزرگسالان وارد شده و برای اجرای نمایش سنگین الکترا مدت یک سال به تمرین این نمایش پرداخت که با کم لطفی هیات بازبینی مواجه شد و این تئاتر به روی صحنه نرفت.

در سال ۱۳۷۹ و بخاطر بازی در فیلم خواب سفید دعوت به تست بازیگری شد که این فیلم آغازی برای شروع کار بازیگری خانم امینی شد.

مینا فلاحت پیشه بازیگر جوان و مستعد متولد ۲۹  تهران (تجریش ) میباشد و دارای مدرک فوق دیپلم سینما است ، یک خواهر و یک برادر کوچکتر از خودش دارد ، به عکاسی علاقمند  ، و به طور حرفه ای ادامه داده است. وی در کلاس های بازیگری آزاد شرکت کرده است و از سال ۷۷ شروع به تئاتر کار کرده است . از مهمترین آثار او میتوان به “بار دیگر باران” ( سید حامد محسن پور ) و “زاپاس” ( بهرنگ توفیقی ) اشاره کرد . دیگر آثار او عبارتند از “فراری” ، “کجا با این عجله” ، “زییای خفته” و “بانوی شرقی”

Elizabeth mina www OverDoz IR%20%281%29  عکس های الیزابت امینی و مینا فلاحت پبشه

Elizabeth mina www OverDoz IR%20%282%29  عکس های الیزابت امینی و مینا فلاحت پبشه

Elizabeth mina www OverDoz IR  عکس های الیزابت امینی و مینا فلاحت پبشه

منبع :overdoz.ir

پاسخ دهید