118
محل تبلیغ شما
118
محل تبلیغ شما

تازه های عکس بازیگران خارجی

برو بریم »
عکسهای جدید فخریه اوجن بازیگر نقش فریده در سریال چکاوک

عکسهای جدید فخریه اوجن بازیگر نقش فریده در سریال چکاوک

عکسهای جدید فخریه اوجن بازیگر نقش فریده در سریال چکاوکسلفی جدید فخریه اوجن بازیگر نقش فریده در سریال چکاوکسلفی جدید فخریه اوجن بازیگر نقش فریده ...

بیوگرافی و عکسهای مته بازیگر سریال روزی روزگاری

 

زندگینامه مته در سریال روزی روزگاری:

 

اسم اصلی مته در سریال روزی روزگاری آراس بولوت اینملی (Aras Bulut Iynemli) هست و در تاریخ ۲۵ اوت ۱۹۹۰ در استانبول متولد شده.

او بازیگر سینما و تلویزیون اهل کشور ترکیه است.

بازیگر نقش مته در سریال روزی روزگاری، فعالیت هنری خودش رو با بازی در سریال خیابان پشتی آغاز کرد و با بازی در سریال‌های روزی روزگاری و حریم سلطان به اوج به شهرت رسید.

Serial-Roozi-Roozegari-Mete-2

او فعالیتش را در سال ۲۰۰۹ با حضور به عنوان بازیگر مهمان در یک قسمت از سریال خیابان پشتی آغاز کرد، پس از آن در یک فیلم کوتاه و چند فیلم تبلیغاتی به ایفای نقش پرداخت تا اینکه برای بازی در سریال روزی روزگاری انتخاب شد او در سال ۲۰۱۱ بخاطر بازی در این سریال دو جایزه در جشنواره‌های تلویزیونی ترکیه به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمّل مرد دریافت کرد.

بازی در این سریال از سال ۲۰۱۰ آغاز و تا سال ۲۰۱۳ به طول انجامید، پس از آن او در ۲ فیلم با نام‌های محمود و مریم[۴] و آیا همه ما راست می‌گوییم؟ به عنوان نقش اوّل حضور داشت.

Serial-Roozi-Roozegari-Mete-3

آراس بولوت اینملی در آخرین فعالیت هنریش در سریال حریم سلطان ایفاگر نقش شاهزاده بایزید بود.

زندگی شخصی:  وی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی هواپیما از دانشگاه فنی استانبول می‌باشد. او یک برادر نمایش نامه نویس و یک خواهر خواننده دارد.

 عکس های دیگری از مته بازیگر سریال روزی روزگاری:

Serial-Roozi-Roozegari-Mete-5

منبع : sonbolum.ir

پاسخ دهید