23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

فرهنگ > سینما – نشست خبری فیلم سینمایی «مرگ ماهی» با حضور بازیگران و عوامل این فیلم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «مرگ ماهی» نخستین فیلمی بود که روز سه‌شنبه چهاردهم بهمن ماه در برج میلاد به نمایش درآمد و بعد از نمایش فیلم نشست نقد و بررسی آن با حضور عوامل فیلم برگزار شد. علاوه بر عوامل فیلم لیلا حاتمی و حمید فرخ‌نژاد نیز در نشست این فیلم حضور داشتند.

در ابتدا روح‌الله‌حجازی کارگردان فیلم از این­که بسیاری از دست­‌اندرکاران فیلم نتوانسته­‌اند روی سن حاضر شوند، عذرخواهی کرد. حجازی در ادامه گفت: «در این فیلم می­‌خواستم طرحی­ نو در بیاندازم و بیشتر به روابط میان آدم­‌ها دقیق شوم. من این فیلم را به رسول­ ملاقلی­‌پور و علی­ حاتمی، دو فیلم سازی که در مورد مادر فیلم ساخته‌­اند، تقدیم می­‌کنم و از حضور لیلاحاتمی سپاسگزارم.»

بعد از کارگردان، محمود کلاری، مدیرفیلم­برداری این فیلم از تجربه­‌اش در این کار صحبت­ کرد، کلاری گفت: «این فیلم برای من تجربه­‌ای منحصر به­ فرد بود، چرا که من را دوباره به فضای دوربین­ ثابت و تجربه­‌های دوران عکاسی­‌ام برد.» کلاری همچنین از طراح صحنه و کارگردان این فیلم تشکر ویژه کرد و کار با آن­ها را به­‌یادماندنی خواند.

پانته­‌آبهرام به عنوان اولین بازیگر از جمع بازیگران این فیلم، ابتدا خوشحالی خودش را از تماشای فیلم و نتیجه آن ابراز کرد و در ادامه گفت: «وقتی با گروهی که همه کاربلد هستند کار می­‌کنی، فقط کافی است خودت را رها کنی، من برای این فیلم کار خاصی نکردم.»

طناز طباطبایی نیز تجربه خود در این فیلم را بسیار خوشایند دانست او گفت: «این فیلم را هم به خاطر فیلم­نامه و روش گروهی تولید و هم به­ خاطر نقش متفاوت و درون­گرایی که بازی کردم بسیار دوست دارم. من در این فیلم با گروه بی­‌نظیری هم­کار بودم.»

علی­ مصفا دیگر بازیگر این فیلم نیز دلیل اصلی هم­کاری­‌اش را جسارت فیلم­نامه و خصلت تجربی آن در کنار همکاری مجدد با محمود کلاری ذکر کرد.

بابک­ حمیدیان و ریمارامین­‌فر نیز در صحبت­‌هایی کوتاه در مورد فیلم و حضورشان صحبت کردند، رامین‌فر گفت: «این فیلم برای من از ابتدا تا به­ حال، حسی مطبوع دارد.»

بهرنگ ­علوی نیز از جمله بازیگران این فیلم بود که در مورد حضور خود گفت: «من بسیار خوشحالم که آقای حجازی به من نقشی متفاوت پیشنهاد دادند و من آن را بازی کردم، بعد از فیلم دربند به من نقش­‌هایی تکراری پیشنهاد می­‌شد که مثل بهرنگ درفیلم دربند بودند و فقط بنگاه نداشتند! و من داشتم امیدم را برای کارکردن در این جشنواره از دست­ می­‌دادم.»

در انتهای جلسه بازیگران کودک فیلم روی سن آمدند و پس از صحبتی کوتاه، مورد تشویق حاضرین قرار گرفتند.

5858

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.