23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

فرهنگ > سینما – محمدرضا فروتن اعلام کرد در سال های اخیر اولویت های زندگی اش عوض شده و مشغول ادامه تحصیل و کار روی آلبوم موسیقی است.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا فروتن با اشاره به دلایل کمرنگ شدن نقش هایش در سال های اخیر گفت: فیلم هایی که در سال های اخیر بازی کرده ام دوست دارم. فیلم هایی مثل عیار ۱۴، کنعان، تجریش ناتمام، دیگری و … همه فیلم های دوست داشتنی برای من بوده اند.

بازیگر نقش فرهاد در فیلم «شیفت شب» افزود: واقعیت این است که اولویت من در این سال ها عوض شده و مشغول ادامه تحصیل در رشته روانشناسی بالینی هستم. علاوه بر این، فضای موسیقی را هم تجربه می کنم که برایم بسیار لذت بخش است. به زودی آلبومم راهی بازار خواهد شد و امیدوارم مورد توجه مردم قرار گیرد.

فروتن با اشاره به تاثیرات متقابل حرفه بازیگری و رشته تحصیلی اش اظهار کرد: رشته تحصیلی ام همه جوانب زندگی ام را تحت تاثیر قرار داده و یکی از این تاثیرات هم طبیعتا روی بازیگری من بوده است. در مورد تحلیل روانشناختی شخصیت ها و نقش هایی که بر عهده می گیرم رشته تحصیلی ام توانسته به من کمک کند.

وی افزود: البته سینما برای من همیشه جایگاه خاص خودش را دارد و دستاوردهایی از سینما دارم که هیچوقت حاضر نیستم آن را با چیزی عوض کنم.

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از هفدهمین جشنواره فیلم فجر در پایان، ضمن ابراز امیدواری به شرایط اخیر سینمای ایران خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم از اینکه فضا باز شده و جوانان می توانند حرف ها، مسایل و نیازهای نسل امروز را بررسی کنند و در موردش فیلم بسازند. حضور کارگردانان جوان در جشنواره امسال نشان دهنده جدیت و پشتکار آنها برای باز کردن جای خود در صنعت سینمای ایران و البته اتفاق خوشایند و امیدوارکننده است.

2323

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.