23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

کارگردان فیلم برنده اسکار ۲۰۱۵ درگذشت + عکس

 

جولین مور برای این فیلم و در نقش زنی که با بیماری آلزایمر دست و پنجه نرم می‌کند برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شده بود. گلیتزر در حالی این فیلم را کارگردانی می‌کرد که بیماری‌اش هر روز پیشرفت می‌کرد و در روزهای انتهایی فیلمبرداری با کمک یک نرم‌افزار تبدیل متن به گفتار روی آی پد کارگردانی می‌کرد. زمانی که مور جایزه اسکار را دریافت می‌کرد او روی تخت بیمارستان مراسم را تماشا می‌کرد.

کارگردان فیلم برنده اسکار ۲۰۱۵ درگذشت

 
جولین مور در توییتی نوشت: «عاشقتم ریچارد.» و همکار فیلمسازش، او را فردی بامزه، حساس و بسیار بسیار باهوش دانست و در ادامه او را هنرمندی واقعی و یک مرد فوق‌العاده نامید.

گلتزر به همراه کارگردان همکارش، واش وستمورلند، پیش از این فیلم «Quinceanera» را ساخته بودند که برنده جایزه تماشاگران و جایزه ویژه هیات داوران جشنواره ساندانس در سال ۲۰۰۶ شده بود. در سال ۲۰۱۱ هم فیلمی زندگینامه‌ای درباره ارول فلین با نام «آخرین رابین هود» را ساخته بودند.

سال گذشته چالش بسیار پرسر و صدای «چالش سطل آب یخ» که برای آگاهی بیشتر مردم نسبت به بیماری ALS برپا شده بود نام بسیاری از هنرمندان مشهور را بر سر زبان‌ها انداخت. این چالش به شبکه‌های اجتماعی کشور عزیزمان هم کشیده شد و بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت

کارگردان فیلم برنده اسکار ۲۰۱۵ درگذشت

 

منبع : www.persianv.com

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.