23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

فرهنگ > تلویزیون – عوامل سریال «شمعدونی»‌ صبح چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه به کافه خبر آمدند تا درباره این سریال صحبت کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سروش صحت کارگردان، نگار عابدی بازیگر نقش شیرین، محمد نادری بازیگر نقش هوشنگ، رویا میرعلمی بازیگر نقش زیبا و عرفان برزین بازیگر نقش عرشیا از جمله کسانی بودند که چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت به کافه خبر آمدند. 

در این نشست سروش صحت پیرامون انتقادات شکل گرفته درباره این سریال گفت که وظیفه طنز کالبدشکافی و گرفتن آینه‌ای در برابر جامعه است تا کژی‌ها و ناراستی‌ها را نشان دهد. اگر اعضای این خانواده همه با هم درست حرف می‌زدند، دروغ نمی‌گفتند و کار اشتباهی انجام نمی‌دادند آیا می‌شد از آنها یک سریال طنز ساخت؟

او همچنین درباره انتقادهایی که از شخصیت عرشیا در این کار به وجود آمده اظهار داشت: « به نظرم حضور عرشیا تلنگری به ماست که فکر می‌کنیم حالا دوره فرزندسالاری است و اهمیت دادن صرف به کودکان به معنای خوب تربیت کردن آنهاست. ضمن آن که شما از آدمی که قبلا معتاد بوده و این بچه حاصل ازدواج دومش است و مادری سطحی دارد که عمده اطلاعاتش از وایبر و شبکه‌های اجتماعی ست مگر انتظار بیشتری می‌توانید داشته باشید؟»

محمد نادری نیز با اشاره به بازی خود در این سریال گفت که هوشنگ در واقع بازتاب آدمی است که می‌خواهد پدر مدرنی باشد اما لوازم و راه مدرن بودن را بلد نیست. 

عرفان برزین نیز که نقش عرشیا را در این سریال بازی می‌کند با بیان این که از بودن در این سریال و کار با این مجموعه خیلی خوشحال است گفت که همه به او می‌گویند که چقدر خوب بازی کرده هر چند در مدرسه بعضی بچه‌ها ادایش را در می‌آورند و او مجبور می‌شود به مدیر مدرسه شکایت آنها را بکند.

مشروح این نشست به زودی منتشر می‌شود. 

۵۷۲۴۴

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید