23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

فرهنگ > ادبیات – بازار حضور نویسندگان، شاعران و مترجمان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همچنان داغ است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایشگاه کتاب امسال هم مثل سال‌های گذشته فضایی است تا در آن نویسندگان و شاعران و مترجمان با مخاطبانشان رودررو شوند و از محصولی به نام کتاب حرف بزنند.

امسال ناشران حاضر در نمایشگاه کتاب تهران، مثل سال‌های گذشته می‌کوشند تا با آوردن مولفان به غرفه‌هایشان هم بر جذابیت غرفه خود در نمایشگاه بیفزایند و هم زمینه‌‌ای را برای اشنایی مخاطبان کتاب‌ها با پدیدآورندگان آثار فراهم کنند.

تفاوت نمایشگاه امسال اما به رویکرد ناشران جوان در بیست و هشتمین دوره این رویداد فرهنگی باز می‌گردد. تکاپوی این ناشران برای معرفی آثارشان باعث شده تا گرمای خاصی به نمایشگاه کتاب تهران بخشیده شود.

نشر‌های تیماژ، نون، آرادمان، گمان، آموت و… امسال حضور پرشوری در نمایشگاه دارند. این ناشران در ایام تعطیل این هفته هم برنامه‌های مختلفی را در نمایشگاه دارند.

عبدالجواد موسوی پنجشنبه و جمعه (امروز و فردا) از ساعت 5 در غرفه نشر نون حضور پیدا می‎کند. او با کتاب «خارج آهنگ در نمایشگاه امسال حاضر است که چندی پیش در تهران رونمایی شد.(اینجا)

نشر تیماژ هم که امسال مجموعه ای از آثار شعر و داستان نویسندگان جوان ایران را به نمایشگاه کتاب آورده در این روزهم میزبان نویسندگان و شاعران مختلفی است که در این نشر(راهروی 4 غرفه 25) حاضر می شوند و کتاب‌هایشان را برای مخاطبان امضاء می کنند.

نشرآرادمان هم در نمایشگاه امسال اولین حضور جدی خود را با مدیر مسئولی علیرضا بهرامی پشت سر می‌گذارد و تا آخرین لحظه ها هم مشغول رساندن کتاب های جدید این انتشارات به نمایشگاه است. آخرین محصول این ناشر رمان «دوست» نوشته  مهرنوش میری است که بالاخره منتشر شده و به روزهای پایانی نمایشگاه کتاب تهران رسیده است.

این رمان در 17 فصل و حدود 230 صفحه، به ماجرای کشمکش عشق و منطق و چارچوب‌های نهاده به‌عنوان خطوط قرمز زندگی، در درامی با چالش‌های قضایی و اخلاقی می‌پردازد.

غرفه انتشارات آرادمان در نمایشگاه کتاب تهران در راهرو 23 غرفه 32 قرار دارد. این انتشارات در نمایشگاه امسال آثار دیگری چون «کاخ رویاها» (اسماعیل کاداره، ترجمه علی صنعوی)، «بوسه‌های غمگین یک سرخپوست» (چکیده چند دهه ترجمه شعرهای عشق و آزادی جهان توسط قاسم صنعوی)، «فنون شاعری از نگاه شمس لنگرودی»، «دنیای شیشه‌ای؛ اکسپوهای جهانی از 1851 تا 2020)، چاپ جدید «تا آخر دنیا برایت می‌نویسم» و… را ارایه کرده است.

نشر گمان هم با ترکیبی از اثار نویسندگان و مترجمان جوان و نویسندگان پیشکسوت به نمایشگاه امده است. در نشر آموت هم وضعیت به همین نحو است و یوسف علیخانی مدیر سئول آن هم میزبان مردم هست و هم نویسندگان.

این نمایشگاه تا 26 اردیبهشت در مصلای تهران پرپاست و پذیرایی نویسندگان از مخاطبانشان تا پایان این روز ادامه دارد.

5757 

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید