23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

فرهنگ > کتاب – مهدی رحمانی(مدیر مسئول انتشارات کتاب هفت) از راه‌اندازی دو استراحتگاه در نمایشگاه کتاب تهران برای مادرانی که فرزند شیرخواره دارند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او گفت: «این دو استراحتگاه شامل دو اتاق یکی برای ارتزاق و دیگری برای نظافت کودکان است که به همت  این انتشارات در نمایشگاه کتاب تهران راه‌اندازی شده است.»

رحمانی با اشاره به جانمایی این دو استراحتگاه گفت: «این دو استراحتگاه در زیرسقف شبستان و ضلع غربی حیاط شبستان به ارائه خدمات به خانواده‌های دارای نوزاد شیرخواره می‌پردازد.»

«کتاب هفت» به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از سال 1391 با شعار «کتاب در سبد کالای خانواده» در نمایشگاه کتاب تهران حاضر شده است و به فعالیت می‌پردازد.   

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» برپاست.

۵۷۲۴۴

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید