94
,مد و زیبایی 2015، تازه های دنیای مد 1394، مد و فشن، مدلینگ، مد سال

 

انتخاب شلوار کتان برای مردها

 شلوار کتان یکی از پرمخاطب ترین لباس ها در میان زن ها و مردهاست. شلوار کتاب به دلیل جنس نخ به کار رفته در آن هم خوش دوخت است و هم به خوش تیپی کمک می کند. این لباس را می توان در تابستان با خیال راحت پوشید و در زمستان هم لباس مناسبی است، چرا که سرما و گرما را به خوبی کنترل می کند.  در اینجا به بررسی انواع شلوار کتان، نحوه انتخاب و ست کردن شلوار کتان با دیگر لباس ها می پردازیم.

 

شلوار کتان غیررسمی
این گروه شامل شلوارهای کتانی است که می توان درمغازه های خیابان اصلی و پرفروش پیدا کرد. آنها را می توان با دوخت های قابل مشاهده ای که در درزهای داخلی و بیرونی پاچه های شلوار هست براحتی تشخیص داد. این نوع از شلوارهای کتان معمولا با هدف قیمت کمتر، از جنس های ارزان تر تهیه می شوند و درقسمت پایین تری از پهلوها بسته می شوند (مشابه شلوارهای فاق کوتاه) و می توان آنها را به چند روش شست یا نرم کرد.

 

یک نمونه از این شلوارهای نرم شده را می توان در نمونه های موجود در فروشگاه هایی مثل گپ (Gap) دید که بیشتر مدل های کتان راحتی را دارند. این نمونه ها معمولا آزادترند و از پارچه های نرم تری تهیه می شوند. تمام این خصوصیات جمع می شوند تا شلوارهای کتانی را بسازند، که ذاتا غیررسمی هستند و در نتیجه برای پوشیده شدن با دیگر لباس های غیررسمی مناسب ترند. برای مثال، آنها را با یک پیراهن کلاسیک انگلیسی (oxford) و با یک پیراهن طرح دار از مجموعه بهار و تابستان خود امتحان کنید. همچنین لباس های غیررسمی دیگر مثل تیشرت ها، پیراهن های یقه برگردان (Polo)، ژاکت های کشباف یا ژاکت های آزاد بسیار برای این شلوارها مناسب هستند.

 

 

,مد و زیبایی 2015، تازه های دنیای مد 1394، مد و فشن، مدلینگ، مد سال

 

انتخاب شلوار کتان برای مردها

 

تا وقتی که نخواهید آنها را با پیراهن های رسمی، کراوات، کفش های رسمی، ژاکت های شیک و مدروز یا کت بپوشید به اشتباه نیفتاده اید. این نمونه از شلوار را بیشتر برای استفاده در آ+خر هفته خود استفاده کنید نه به عنوان لباس شب.

 

شلوار کتان مناسب برای محل کار

 

مد وپوشاک نوشت: این دسته از شلوارها، هم از لحاظ جنس و هم برش با دسته اول متفاوت اند. آنها معمولا از پارچه های متفاوت و ضخیم تر درست می شوند و در پوشیده شدن متفاوت هستند. برخلاف بیشتر شلوارهای مردانه که در قسمت کمر و در ناحیه نشیمن چسبان هستند این مدل از شلوارها با ایجاد خطوط دوخت مستقیم، آزادتر و راحت تر در تن می نشینند و به شما ظاهری معقول و مناسب می دهند. مارک هایی که لباس کارهای محکم یا لباس های خیابانی دارند نقطه شروع شما هستند پس به مارک هایی مثل دنیم و رالف رادن، لی وایز، داکرز و کارهارتز-دیکیز فکر کنید.

بهترین حالت پوشیدن این نوع شلوار همان طور که حدس زده اید، با دیگر لباس های مخصوص کار است. انتخاب دنیم کار عاقلانه است و ریسک کمی دارد. پیراهن، کت های کتانی سبک، همچنین پیراهن های چهارخانه، روی آن لباس پشمی، جلیقه های بافتنی، لباس های رویی ضخیم و چکمه های با دوام به طور عالی تیپ شما را کامل می کند. این سبک برای آن دسته از مردانی که ظاهری راحت تر دوست دارند یا به سادگی به دنبال مدلی هستند که برای ران های ماهیچه ای شان مناسب باشد، بسیارعالی است. باز هم یادتان نرود که آنها برای پوشیده شدن با یک لباس رسمی مناسب نیستند، اما همچنین به یاد داشته باشید که حتی لباس های غیررسمی و شیک مثل پیراهن های یقه برگردان (Polo) هم اگر متناسب  با سر تا پای تان نباشند، می توانند به نظر اشتباه بیایند. بهترین راه مقابله با این اشتباه این است که بالاتنه خود را چند لایه بپوشید چون می تواند قالب بدن شما را بزرگتر نشان دهد و نیمرخ شما را توازن بخشد.

 

شلوارهای مناسب لباس های رسمی

 

 

,مد و زیبایی 2015، تازه های دنیای مد 1394، مد و فشن، مدلینگ، مد سال

 

انتخاب شلوار کتان برای مردها

 

بله تعجب نکنید! شلوارهای کتان رسمی هم وجود دارد، که بعضی اوقات به اشتباه شلوار پارچه ای خوانده می شوند. این نوع از شلوارها را می توان با دوخت های مخفی که درطول درزهای داخلی و بیرونی آنها هست، تشخیص داد، که خط دوخت تمیز و ظاهری شیک تر را تضمین می کند. این سبک کارها معمولا در قسمت بالاتری از کمر بسته می شوند و این بدان معنی است که آنها طوری طراحی شده اند که به روش مناسبی پوشیده شوند؛ به دورکمر، جایی که شلوار کت و شلوارتان را می بندید.

از دیگر مشخصات قابل ذکر آنها این است که از جنس های با کیفیت تر و لوکس تری درست شده اند و معمولا با استاندارد بهتری تمام شده اند. بعضی از آنها حتی ممکن است یک پاچه شلوار ناتمام داشته باشند و لازم باشد که یک خیاط آن را لبه دوزی کند. این نوع از شلوارهای کتان از لحاظ تطبیق دادن با سایر لباس ها بهترین گروه است. می توانید آن را با پیراهن های غیررسمی، پیراهن های یقه دار یا یک پلیور یقه گرد بپوشید، تا ظاهری غیررسمی و در عین حال شیک داشته باشید. اما با این وجود با یک پیراهن رسمی، کت اسپرت، کراوات و کفش رسمی هم ظاهری کاملا مناسب خواهید داشت. دقیقا همان طور که باید از پوشیدن لباس های روی هم درنوع اول از شلوارهای کتان خودداری کنیم، لازم است از لباس های واقعا غیررسمی مثل لباس های کهنه یا تیشرت های قدیمی و رنگ و رو رفته و امثال آن اجتناب کنیم. این نوع شلوارها همان طورکه احتمالا انتظار دارید قیمت بالاتری دارند، ولی با خرید یکی دوتا از این شلوارها در رنگ های خنثی سرمایه گذاری خوبی کرده اید، چون سال ها برای تان کار خواهند کرد.

 

نتیجه

لازم نیست  تعداد زیادی شلوار کتان داشته باشید، بیشتر آقایان امروزه می دانند که استایل و تیپ بدنشان چگونه است، پس بهتر است سبکی را که بهتر از همه به شما می آید، بشناسید و انتخاب کنید و تعدادی از آنها را در رنگ های مختلف تهیه کنید. دراین صورت شما یک پایین تنه با لباس های سنتی و بالاتنه خیلی غیررسمی نخواهید داشت. یا همه را بخرید یا هیچ کدام را!

 

 

منبع : ravanpezshk.akairan.com
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید