67
محل تبلیغ شما
67
محل تبلیغ شما
صد سال به این سال ها

دوران بارداری مهناز افشار به دو بخش تقسیم می شود؛ داخل ایران و خارج از ایران. او ماه های اول بارداری در ایران حضور داشت و همزمان با نوروز به اروپا سفر کرد. در مدت زمانی که از حضور او در کشورهای آلمان، فرانسه و سوئیس می گذرد، او فعالیت های خودش را ادامه داده است؛ البته در حوزه تبلیغات. او در مطلبی که در صفحه شخصی اینستاگرامش گذاشته بود، نوشته: «کمی دقت با عزت نفس، طبع آسوده و بلند و جست وجو به همه مون این آگاهی را خواهد داد که تبلیغات هم جزء کار بازیگرهاست که متاسفانه در کشور ما تا مدتی اجازه داده نشده بود که خدا رو شکر این مدت اخیر امکان آن ایجاد شده. . .». 

 

,مهناز افشار در روزهای بارداری چطور لباس می پوشید؟,مد و زیبایی 2015، تازه های دنیای مد 1394، مد و فشن، مدلینگ، مد سال

 

مهناز افشار در روزهای بارداری چطور لباس می پوشید؟

 

مهناز افشار در روزهای اقامت در اروپا، فرصت بازدید از نمایشگاه سالانه ساعت سوئیس را داشت. او در بازدید خود پیراهنی مشکی به تن داشت که مدل کلوش آن بسیار مناسب برای روزهای بارداری است. شاید از نظر روانی، پوشیدن لباس های رنگ روشن برای این روزهای انتظار بهتر باشد ولی با توجه به هوای همچنان سرد سوئیس در این فصل سال، استفاده از رنگ تیره برای ایجاد تن پوشی گرم تر معقول به نظر می رسد.

انعکاس

رنگ هایی که مهناز افشار در ست لباس هایش استفاده می کند، نمونه هایی است که کارشناسان به نام خفته معرفی می کنند. این رنگ ها تندی و برق چندانی ندارند به همین دلیل کنار هم چیدن آنها به مراتب کاری ساده تر است و زیبایی بصری ست را مخدوش نمی کند. تصور کنید رنگ سبز شاد چمنی، قرمز تند و تیز گوجه ای در بستری از رنگ زرد قناری با هم ترکیب شوند، شاید در نگاه اول جسورانه و جذاب به نظر برسد اما خیلی زود ایجاد تشویش و دلهره می کند اما کافی است به جای اینها از رنگ سبز ارتشی، قرمز تیره در بستر خاکستری استفاده شود، ستی فاخر و شیک خلق می شود. مهناز افشار هم از این راز ست کردن باخبر است و آن را در ست لباس هایش به کار می برد.

از تهران تا بهشت

مهناز افشار، پیش از این، دو بار در نقش های ضدمادر ظاهر شده بود؛ یک بار در فیلم «دعوت» بازیگری بود که بچه دار شدن را مانع رشد شغلی اش می دانست و بر اثر اتفاقی بچه اش را از دست داد و دیگری در سعادت آباد که بدون اطلاع همسرش، بچه در شکمش را از بین برده بود و این موضوع زمینه ساز اختلاف شان شد ولی او این روزها حس خوبی دارد و بی پرده این حس تازه را در شبکه های اجتماعی با دیگران قسمت می کند.

منبع : ravanpezshk.akairan.com
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید