16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

چرا خرید ملک در قبرس شمالی اهمیت دارد؟

مجموعه : اخبار زیر موضوعات : دانستنی های سفر زیر موضوعات : عجایب گردشگری زیر موضوعات : علمی زیر موضوعات : فرهنگ و هنر زیر موضوعات : گردشگری زیر موضوعات : نوآوری و کشفیات علمی

مقدمه

با خرید ملک در قبرس شمالی می‌ توانید مالکیت ملک در این منطقه را به دست آورید. قبرس شمالی به عنوان یک منطقه جداگانه با سیستم حقوقی و مالکیت جداگانه، به شما این امکان را می‌ دهد تا به عنوان یک سرمایه‌ گذار ملکی در این منطقه فعالیت کنید. خرید ملک در قبرس شمالی دارای مزایایی است که می‌ تواند جذابیت بالایی برای سرمایه‌ گذاران داشته باشد. در صورتی که قصد سرمایه گذاری و مهاجرت به قبرس شمالی را دارید، می توانید در پروژه های معتبر ساختمانی این کشور سرمایه گذاری کنید. یکی از مهمترین مزایای خرید ملک در قبرس شمالی که می توان به آن اشاره کرد، دریافت تسهیلات بانکی با خرید ملک در این کشور می باشد. تنوع بسیار بالای ملک در این کشور به شما عزیزان این امکان را می دهد تا با توجه به نیاز خود بتوانید بهترین ملک را خریداری کنید. دانشگاه های بسیار معتبر موجود در قبرس باعث شده است تا این کشور به یک مقصد بسیار مناسب برای مهاجرت تحصیلی به قبرس شمالی در رشته های مختلف، تبدیل شود. در این مقاله قصد داریم در ارتباط با مزایای خرید ملک در قبرس شمالی توضیح دهیم.

چرا خرید ملک در قبرس شمالی اهمیت دارد

مزایای خرید ملک در قبرس شمال

– قیمت بسیار مناسب نسبت به ایران و سایر کشورهای همسایه

– اخذ اقامت دائم فرد خریدار و خانواده درجه اول (دریافت اقامت بلافاصله پس از خرید ملک و پرداخت قسط اول در مدت 30 روز کاری)

-حفظ ارزش افزوده ی سرمایه گذاری بر اساس ارز پایدار پوند (علاوه بر رشد سالیانه ملک در قبرس شمالی، پوند انگلستان هر ساله ارزشمندی بیشتری نسبت به سایر ارزها پیدا می کند)
– شرایط پرداخت باورنکردنی (اقساط بدون بهره و چندین ساله)
– رشد قابل توجه سالیانه ملک
– صادر شدن سند ملک ورثه ای به نام شخص یا اشخاص خریدار که به صورت دائم بوده و به وارثین قانونی خریدار به ارث می رسد
– نرخ مالیاتی بسیار کم نسبت به سایر کشورهای ارائه دهنده اقامت سرمایه گذاری

دلایل خرید ملک در قبرس شمال

– تنوع در شرکت های سازنده و پروژه ها
– تضمین اجاره با سود دهی 7 الی 12 درصدی قیمت کل ملک (امکان اجاره به مدت کوتاه مدت و بلند مدت)
– پناتسیل بالای توافق دو قبرس و جهش قیمتی حداقل 50 درصد و بهره مندی ساکنین اتباع خارجی از فرصت های موجود در اتحادیه اروپا، بلافاصله پس از  برداشتن مرز

از مزایای دیگر خرید ملک در قبرس شمالی می تواند به موارد زیر اشاره کرد:

بازدهی سرمایه: بازار ملک در قبرس شمالی در سال‌ های اخیر رشد قابل توجهی داشته است. خرید ملک می‌ تواند به شما فرصتی برای سرمایه‌ گذاری در بازاری با پتانسیل رشد و سوددهی بالا را ارائه دهد.

تنوع ملکی: در قبرس شمالی، می‌ توانید انواع ملک‌ ها را از ویلای لوکس تا آپارتمان‌ های شهری یا ملک‌ های تجاری انتخاب کنید. این تنوع به شما این امکان را می‌ دهد تا ملکی را با توجه به نیازها و سبک زندگی خود انتخاب کنید.

قوانین ملکی محافظتی: قبرس شمالی دارای قوانین ملکی محافظتی است که حقوق مالکان را تامین می‌ کند. این قوانین به شما اطمینان می‌ دهند که مالکیت شما در املاک و مستغلات به درستی حفظ و حمایت می‌ شود.

جذابیت گردشگری: قبرس شمالی با جاذبه‌ های طبیعی زیبا، تاریخ و فرهنگ بومی غنی و شرایط آب و هوایی مطلوب، یک مقصد گردشگری محبوب است. این جذابیت گردشگری باعث افزایش تقاضا برای خرید و اجاره ملک‌ ها می‌ شود. مهم است که پیش از خرید ملک در قبرس شمالی، با وکیل مهاجرت به قبرس شمالی یا متخصصان حقوقی مشورت کرده و تمامی مراحل خرید را به درستی انجام دهید. همچنین، باید قوانین ملکی و مالی هر کشور را رعایت کرده و هزینه‌ ها و مسئولیت‌ های مربوط به ملک را به طور دقیق بررسی کنید.

نتیجه گیری

با توجه به مزایای خرید ملک در قبرس شمالی که در این مقاله به آن اشاره کردیم، امروزه افراد بسیار زیادی تمایل دارند برای ادامه زندگی خود و سرمایه گذاری در این کشور، آپارتمانی را در این کشور خریداری کنند. قیمت بسیار مناسب در کنار امکاناتی که در بسیاری از آپارتمان های موجود در کشور قبرس وجود دارد، باعث شده است تا خرید ملک در این کشور بسیار به صرفه باشد. از طرف دیگر ملک در قبرس رشد بسیار چشمگیری داشته است، این امر باعث می شود تا شما در مدت زمان کوتاهی بتوانید به سود زیادی دست پیدا کنید.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید