67
محل تبلیغ شما
67
محل تبلیغ شما

ترانه علیدوستی که به تازگی در فیلم سینمایی مادر قلب اتمی به کارگردانی علی احمدزاده به ایفای نقش پرداخته و منتظر اکران آن است به اصلاحیه 30 دقیقه ای این فیلم واکنش نشان داد.

بازیگر سینما درباره سرنوشت فیلم سینمایی مادر قلب اتمی برای اکران اظهار کرد: خیلی برایم جالب است چون این فیلم به لحاظ داستانی مشکلی ندارد و من از اتفاقات اخیر برای این اثر تعجب می کنم.

وی افزود: نیم ساعت اصلاحیه دادن به یک فیلم، آن را از زمان قانونی اش پایین تر می آورد و این حرکت عجیبی از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد است چون هیچ فیلمی زیر 74 دقیقه نمی تواند اکران شود و 30 دقیقه اصلاحیه دادن به نوعی نقض این حرف است.

 ترانه علیدوستی

این بازیگر تصریح کرد: نمی دانم، فکر می کنم معنای چنین اصلاحیه ای این است که نمی خواهند فعلا مادر قلب اتمی اکران شود.

علیدوستی یادآور شد: من دلیل این امر را نمی فهمم، چون از اینکه به کدام بخش ها اصلاحیه خورده است، خبر ندارم. امیدوارم این فیلم اکران شود و مردم آن را ببینند. چون فیلم مورد علاقه من است و خیلی دوستش دارم.

 ترانه علیدوستی ، محمدرضا گلزار و پگاه آهنگرانی

بازیگر آسمان زرد کم عمق ادامه داد: مادر قلب اتمی فیلمی متفاوت از آثار مرسوم سینما است. این اثر فیلم عجیبی است و داستان آن ماهیت غیرواقعی دارد. یعنی رئال نیست و اگر نخواهم داستان آن را لو بدهم باید بگویم این فیلم شوخ است.

سه شنبه 2 تیر تهیه کننده مادر قلب اتمی در گفتگویی اعلام کرد وزارت ارشاد برای دادن مجوز نمایش به فیلم خواستار حذف 30 دقیقه از اثر شده است.

 

منبع : namnak.com
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید