4
محل تبلیغ شما
محل تبلیغ شما

تازه های آرایش موها

برو بریم »
سیر تا پیاز کراتین مو

سیر تا پیاز کراتین مو

کراتین مو یک روش درمانی است که با استفاده از موادی حاوی کراتین، موهای فر، مجعد و وز را به موهای صاف و لخت تبدیل ...

این روزها که افراد به ظاهر خود اهمیت زیادی میدهند .ریش برای آقایان یک عامل جذابیت شده است. به این صورت که حتی در زمان هایی مدل های متنوعی از اصلاح ریش مد میشود. مثلا زمانی ریش بلند مد میشود و گاهی ریش کوتاه و یا حتی ته ریش.

ریش برای آقایان مانند زیور آلات برای خانم هاست . اما ریش بستگی به فرم صورت و تیپ فرد باید تغییر کند. که در ادامه مقاله راجع به همین موضوع توضیح خواهیم داد. اکثر آقایان که به دنبال جذب افراد به خصوص جنس مخالف هستند ریش خود را متناسب با مد روز اصلاح میکنند در صورتی که این کار اصلا صحیح نیست. بیشتر آقایان نمیدانند چه مدل ریشی مناسب فرم صورت و سن و تیپ آنها می باشد .اگر شما نیز جزء این دسته از آقایان هستید که قصد دارید صورتی جذاب و زیبا داشته باشید تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

گفتن این نکته خالی از لطف نیس که بدانید افراد با اصلاح ریش خود شخصیتشان را شکل میدهند.یعنی فرد را با مدل های مختلف ریش میتوان با خصوصیات اخلاقی متفاوت شناسایی کرد . برای درک این مطلب در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

ریش بلند و کشیده :

این نوع ریش نیاز به اصلاح خاصی ندارد همین که چندماهی ریش خود را نتراشید و اجازه دهید بلند شود با یک اصلاح ساده با ریش تراش اصفهان میتوانید به مدل دلخواه خود برسید. این ریش فرد را با تجربه و به اصطلاح پخته نشان میدهد. برای افراد میانسال مناسب تر است تا افرا کم سن. البته این نوع ریش کمی نیاز به مراقبت و همچنین رعایت بهداشت دارد.

ریش تراش فیلیپس

ته ریش:

ته ریش نوعی از اصلاح است که در بین خانم ها بسیار پر طرفدار است یعنی خانم ها بیشتر جذب آقایانی میشوند که ته ریش دارند. برای داشتن ته ریش باید چند روزی صورت را نتراشید سپس با سری مخصوص ریش تراش فیلیپس که میتوانید از فروشگاه لوازم خانگی فیلیپس اصفهان تهیه کنید ته ریش خود را مرتب و جذاب کنید. این ته ریش بسته به رشد مو بین 3 تا 6 روز طول میکشد .و بیشتر مناسب افرادی با صورت گرد است.

ریش تراش فیلیپس

سیبیل:

این نوع اصلاح مدلی است که تاریخچه قدیمی دارد . این مدل اگر به صورت فرد بیاید میتواند او را خاص جلوه دهد. سیبیل فرد را مسئولیت پذیر جلوه میدهد. اما اگر میبینید که هیچ یک از مدل های سیبیل به شما نمی آید اصرار نکنید و سیبیل خود را بتراشید.

ریش تراش فیلیپس

لوازم آرایشی و بهداشتی:

یکی از وسایلی که باید در خرید آن دقت کنید لوازم آرایشی بهداشتی همچون خرید سشوار اصفهان ، خرید ریش تراش و … می باشد . و این جز لوازمی است که همه افراد به آن نیاز دارند پس سعی کنید جنسی را خرید کنید که همیشه از آن استفاده کنید و زود خراب و بی استفاده نشود. پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه لوازم خانگی و آرایشی بهداشتی کاچار شاپ می باشد.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید