3
محل تبلیغ شما
3
محل تبلیغ شما

تازه های آرایش صورت

برو بریم »
نحوه انتخاب لاک ناخن مناسب برای شما

نحوه انتخاب لاک ناخن مناسب برای شما

انتخاب مناسب ترین لاک ناخن برای برخی افراد مشکل ساز است.این امر به ویژه صادق است ، زیرا هنگام انتخاب رنگ مناسب ، ملاحظات زیادی ...

خواص بی نظیر آلوئه ورا

مجموعه : آرایش صورت زیر موضوعات : آرایش موها زیر موضوعات : آرایش و زیبایی زیر موضوعات : تغذیه سالم زیر موضوعات : داروهای گیاهی و طب سنتی زیر موضوعات : سلامت پوست زیر موضوعات : سلامت موها

آلوئه ورا گیاهی است سبز رنگ متمایل به زرد که به صورت خوشه ای رشد میکند. این گیاه متلق به خانواده زنبق هاست اما شباهت بسیاری به کاکتوس دارد . در مناطق مختلف به این گیاه نام های متفاوتی میدهند نام هایی همچون گیاه ملکه و… اکثر ما از این گیاه برا درمان پوست و مو اطلاعات زیادی داریم و تقریبا تصور ما این است که خاصیت این گیاه فقط برای زیبایی پوست و مو می باشد. در حالی که چنین نیست این گیاه خواص درمانی زیادی دارد که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره میکنیم.

در گیاه آلوئه ورا ترکیبات ویتامین، اسید چرب ضروری ، آنتی اکسیدان ، آنتی باکتریال و…. نهفته است اما حجم اصلی این گیاه  را آب تشکیل میدهد. ما میخواهیم بدانیم این ترکیبات فوق العاده چه مزایا و کاربردی دارند. با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

کاربرد آلوئه ورا در درمان بیماری ها:

همانطور که میدانید بیماری های بسیاری را با روش های سنتی و به وسیله گیاهان درمان میکنند . ما در این زیر تعدادی از این درمان ها را معرفی میکنیم.

1.درمان عارضه های پوستی مانند سوختگی ، یخ زدگی ، لک و تبخال و…

2.خوردن آلوئه ورا به پاکسازی روده ها کمک میکند و یبوست را رفع میکند.

3.آلوئه ورا خون را نیز تصفیه میکند و به بیماری کبدی کمک میکند.

4.با مصرف آلوئه ورا قند خون نیز کنترل میشود به دیابتی ها کمک میکند.

5.خاصیب آنتی باکتری آلوئه ورا به درمان زخم و عفونت کمک میکند.

و….

برای خرید آلوئه ورا اصفهان اینجا کلیک کنید.

گلدان آلوئه ورا

استفاده در لوازم بهداشتی:

از ژله آلوئه ورا برای مصارف مختلفی همچون لوازم بهداشتی مانند کرم ، شامپو ، ژل و… استفاده میشود.مثلا کرم مرطوب کننده آلوئه ورا برای پوست بسیار مفید است زیرا باعث بازسازی پوست ، شفافیت و … میشود . و همچنین شامپو و انواع ژل های آلوئه ورا برای رشد و نرمی . لطافت مو تاثیر گذار است.

روش مصرف آلوئه ورا:

این گیاه را میتوان در حالت های مختلف استفاده کرد. مثلا به عنوان ماسک روی پوست سر و صورت بزنی. و یا در مصارف صنعتی لوازم بهداشتی آرایشی استفاده میشود. همچنین این گیاه در مواردی قابل خوردن است و رد هر نوع مصرف گیاه آلوئه ورا میتوان به خواص اعجاب انگیز آن دست یافت.

پرورش آلوئه ورا :

این گیاه از مواردی است که رشد و پرورش آن نیاز به شرایط خیلی خاص ندارد و تقریبا هر کسی میتواند با محیا کردن یک سری نکات و قواعد از این گیاه استفاده کند و آن را نیز پرورش دهد. ما در مقالات بعدی به شما طریقه پرورش و استفاده از این گیاه را آموزش میدهیم. از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید سپاسگزاریم.

برای پرورش آلوئه ورا در اصفهان کلیک کنید.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید